جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۶ بعد از ظهر به وقت تهران

آزار و اذیت دختر جوان مقابل چشمان پدرش

مجله انلاین دوستان :    دو مرد شیطان صفت که با همدستی چوپان کر و لال با حمله به افراد در حاشیه شهر مشهد، پس از سرقت اموالشان، زنان را مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند، پس از دستگیری به تشریح اقدامات مجرمانه‌شان پرداختند.

 

اخبار,اخبار حوادث ,تجاوز جنسی

مرد سالخورده و دخترش برای استراحت در حاشیه شهر توقف کردند تا بعد از خوردن ناهار راهی مشهد شوند.

با مشاهده چوپان کر و لال، پیرمرد با مهربانی او را به ناهار دعوت کرد، اما مرد چوپان بدون توجه به دعوت او، محل را ترک کرد.

پیرمرد و دخترش بعد از خوردن ناهار در حال جمع کردن وسایل بودند تا به سفرشان ادامه دهند که دو مرد نقابدار با چاقو آنها را محاصره کرده و با تهدید دست و پای پدر و دختر را بستند.

اخبارحوادث/ پیرمرد با التماس از آنها خواست پول‌ها را با خود ببرند و کاری به او و دخترش نداشته باشند. دزدان نقابدار پس از سرقت چهار دستگاه گوشی تلفن همراه، دو میلیون تومان پول و مدارک و سوئیچ خودرو، پیرمرد و دخترش را کتک زده و مقابل چشمان پیرمرد دخترش را مورد آزار و اذیت قرار دادند.

با فرار دزدان، پیرمرد و دخترش به سختی دست و پای خود را باز کرده و با رساندن خود به کلانتری طرق مشهد، شکایت کردند.

پیرمرد در شکایتش گفت: بعد از این ماجرا دیگر نمی‌توانم در چشمان دخترم نگاه کنم.

سردار بهمن امیری‌مقدم، فرمانده انتظامی خراسان رضوی در این باره به جام‌جم گفت: با توجه به حساسیت ماجرا به فرمانده انتظامی مشهد دستور دادم پرونده را به صورت ویژه رسیدگی کند و در کمترین زمان متجاوزان دستگیر شوند. تیم‌های پلیسی در منطقه فعال شد و با کمک شکات مشخصات ظاهری دزدان به دست آمد.

وی اضافه کرد: پس از دو هفته کار پلیسی ـ اطلاعاتی ماموران کلانتری توانستند ردپای دو مرد جوان را در این سرقت به دست بیاورند. متهمان پنجشنبه در عملیاتی ضربتی دستگیر و گشودن لب به سرقت از پیرمرد و دخترش اعتراف کردند.

متهمان در ادامه به پنج فقره سرقت و تجاوز دیگر با همدستی چوپانی کر و لال اعتراف کردند.

بر اساس اعتراف متهمان، مرد چوپان با مشاهده افرادی که در حاشیه جاده برای استراحت یا تفریح توقف می‌کردند، موضوع را به سارقان اطلاع می‌داد و دو پسر متجاوز با تهدید چاقو اموال آنها را سرقت کرده و زنان و دختران را مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند.

امیری‌مقدم اضافه کرد: با اعتراف سارقان به شش سرقت همراه تجاوز، ماموران کلانتری چوپان کر و لال را دستگیر کردند که او هم به جرم خود اعتراف کرد. تحقیقات برای شناسایی قربانیان این افراد ادامه دارد و شاکیان برای شناسایی متهمان به کلانتری طرق مراجعه کنند و مطمئن باشند هویت آنها محرمانه خواهد ماند.

 

امتیاز دهید!

۳ دیدگاه‌ها

  1. انشاالله با اعدام امثال این حیوانهای خوک صفت همه این وحشی گری ها ریشه کن میشود

  2. باید پدر ومادر این ها و شبیه اینها تحت نظر باشند و اموال شان بررسی //نطفه پلید اینها را ورود دهد //کل برادرانشان و دوستانشان همه باید در یک تجسس واستعلام حرفه ای بازجویی شوند

  3. با سلام
    شما بالای سایت صلوات گذاشتید و لذا به نظر میرسه به احکام دینی مقید هستید.
    چرا از تصاویر بد حجاب و دختران زیبای اروپایی در سایتتون استفاده میکنید. باور کنید اینها بر جوانان سم است.
    لطفا از جازبه های جنسی در سایت خود استفاده نکنید ولو اینکه به نظر کم برسه.
    تشکر/ والسلام علی من التبع الهدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *