سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۹ قبل از ظهر به وقت تهران

آدم کشی به خاطر خبرچینی یک دختر ‌

پسر جوان که به‌خاطر خبرچینی شاگرد مغازه‌اش دوست صمیمی خود را کشته بود با رضایت خانواده مقتول از قصاص نجات یافت.

پیش‌نویس خودکار

به‌گزارش خبرنگار «ایران»، چند سال قبل خبر قتل پسر جوانی از سوی دوستش به پلیس اعلام شد. پس‌از دستگیری متهم، وی ضمن اعتراف به قتل گفت: من یک مغازه لوازم آرایشی در جنت‌آباد دارم. چندی قبل دختر جوانی که شاگرد مغازه‌ام است به من گفت که یکی از دوستانم پشت سرم حرفی زده. من از شنیدنش خیلی عصبانی شدم. این موضوع چند بار دیگر تکرار شد تا اینکه یک روز که دوستم به مغازه‌ام آمده بود سر همین ماجرا با او درگیر شدم و با چاقو او را زدم.
بدین ترتیب با اعترافات پسر جوان وی محاکمه و به قصاص محکوم شد اما سرانجام با پادرمیانی بزرگان و ریش سفیدان و التماس‌های مادر متهم، خانواده مقتول حاضر به گذشت شدند و در مقابل دریافت دیه رضایت دادند. بنابراین مادر متهم با فروش خانه‌اش پول دیه را پرداخت کرد و جان پسرش را نجات داد.
صبح دیروز بار دیگر این پسر جوان برای محاکمه از جنبه عمومی جرم در شعبه دهم دادگاه کیفری استان پای میز محاکمه ایستاد و گفت: من از کرده خود پشیمانم. مقتول دوست صمیمی من بود و به‌خاطر حرف پوچ یک نفر هم زندگی دوستم را تباه کردم هم زندگی خودم را با این حال خانواده مقتول خیلی با ما مدارا کردند و حتی همان خانه‌ای را که ما فروخته بودیم آنها بدون هیچ پول پیش یا اجاره‌ای در اختیارمان گذاشتند تا مادرم در آن زندگی کند. من و خانواده‌ام تا آخر عمر شرمنده محبت آنها هستیم.
در پایان جلسه قضات برای صدور رأی از جنبه عمومی جرم وارد شور شدند.‌‌

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *