جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۳ قبل از ظهر به وقت تهران

آتش‌ هورالعظیم دید جاده‌های خوزستان را کور کرد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه‌های کشور گفت: به دلیل آتش‌سوزی در هورالعظیم عراق در برخی از محورهای استان خوزستان دید کاهش یافته است.

http://static2.mojnews.com/thumbnail/V71i4yTEFddz/vCgP0qziqlu7mxZapfED8GCa-8-yx8a5WwuGvgsEGSO6u_pDlOxr6dnL6iM6-BbzmlZy5b4kpFjp1XkSIz4bCYFqRDmw-xVOc-CqbEL-yUyfJo0EZa2vfg,,/%D8%AF%D9%88%D8%AF+%D8%A2%D8%AA%D8%B4+%D8%B3%D9%88%D8%B2%DB%8C+%D9%87%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%84%D8%B9%D8%B8%DB%8C%D9%85.jpg

سرهنگ نادر رحمانی در گفت و گو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت راه‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر در برخی از محورهای استان خوزستان به دلیل آلودگی ناشی از آتش‌سوزی در هورالعظیم عراق، کاهش دید را شاهد هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور افزود: در سایر محورها، مداخلات جوی مشاهده نمی‌شود.

وی همچنین در مورد وضعیت ترافیکی محورهای کشور اظهار کرد: در حال حاضر در ورودی کلان‌شهرها ترافیک را شاهد هستیم. همچنین در محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس در آزادراه‌ قزوین-کرج ترافیک نیمه‌سنگین است و در ادامه از پل فردیس تا پل کلاک در آزادراه کرج-تهران شاهد ترافیک سنگین هستیم.

وی ادامه داد: در محورهای آزادراهی قدیم ساوه-تهران و قم-تهران نیز ترافیک پرحجم است.

سرهنگ رحمانی به یک تصادف منجر به فوت در محور شاهرود-سبزوار اشاره کرد و گفت: ساعت ۳ بامداد امروز یک دستگاه کامیون و یک دستگاه اتوبوس اسکانیا در این محور با هم برخورد کردند که در پی این اتفاق یکی از سرنشینان کامیون فوت کرد و یک نفر دیگر مصدوم شد. در این تصادف راننده کامیون به دلیل عدم توجه به جلو مقصر شناخته شد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *