پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۵ بعد از ظهر به وقت تهران

آتاری با کلاه اسپیکر دار آمد + عکس

اگر می خواهید همزمان با گذاشتن کلاه از شنیدن آهنگ مورد علاقه تان لذت ببری «آتاری» این امکان را برای شما فراهم کرده است. برند معروف آتاری و سازنده کنسول خاطره انگیز که که متولدین دهه ۶۰ خاطرات زیادی با آن دارند پس از سال ها با به بازار دیجیتال بازگشته است. این کلاه از ژانویه در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت. 

www.dustaan.com-آتاری با کلاه اسپیکر دار آمد + عکس

فناوری اطلاعات > سخت افزار – پیش‌فروش کلاه مجهز به اسپیکرِ آتاری به قیمت ۹۹ دلار آغاز شد.

به گزارش خبرآنلاین، برند معروف آتاری و سازنده کنسول خاطره انگیزی با همین نام، که پس از سال‌ها دوباره به بیزینس بازگشته، کلاه اسپیکرداری را عرضه کرده است که اسپیکربلوتوثی را در خود جای داده است و از دوم ژانویه به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد.

فناوری صوتی کوالکوم به نام cVc، اکولایزر ۵ بانده، توزیع پیشرفته صوت A2DP، پروفایل هدست HSP v1.2 ؛ از مشخصات فنی این اسپیکرجاسازی شده زیر لبه کلاه است که در عکس‌های زیر مشاهده می‌کنید.

برای استفاده از این کلاه محدودیتی تعریف نشده اما قطعا در مکان‌های عمومی بسته مانند داخل مترو و اتوبوس ممکن است استفاده از آن دچار محدودیت شود.

همچنین امروز مراسم خاصی برای کنسول جدید خانگی آتاری/ Ataribox به قیمت ۲۵۰ تا ۳۰۰ دلار برگزار می‌شود. آتاری باکس ماه ژوئن و در رخداد گیم E3 رونمایی شد و عرضه عمومی آن از ژانویه ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد.

www.dustaan.com-آتاری با کلاه اسپیکر دار آمد + عکس

www.dustaan.com-آتاری با کلاه اسپیکر دار آمد + عکس

 

آتاری با کلاه اسپیکر دار آمد

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *