جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۰ قبل از ظهر به وقت تهران

تصویری زیبا از حمید ماهی صفت و همسرش در گذر زمان!

حمیدرضا ماهی صفت هنرمند استندآپ کمدین ایرانی متولد ۲۰ ام بهمن ماه سال ۱۳۳۸ در شیراز است، وی به عنوان مستر بین ایران مشهور است.

تاکنون اجراهای بینظیر بسیاری در شهرهای مختلف جهان داشته است، برنامه هایی که اغلب حول محور تقیلد لهجه های گوناگون اقوام کشورمان به جز مشهدی ها و قمی ها بوده است.

پدرش شیرازی و مادرش اصفهانی هستند، وی دیپلم ریاضی دارد و دارای دو فرزند است.

او که به بمب خنده ایران معروف است در کارهای فرهنگی نیز فعالیت دارد.

چاپ و نشر کتاب آموزش نماز به صورت رایگان در سراسر کشور، تهیه پیامکهای قرآنی، تهیه و تنظیم احادیث و پخش در سراسر کشور و… گوشه‌ای از فعالیتهای فرهنگی ماهی صفت محسوب می‌شود.

به گفته برخی و خود وی او رکورددار اهدای رایگان کتاب آموزش نماز در دنیاست، وی در این خصوص به رکوردی در سال ۲۰۱۱ اشاره می‌کند:

کتاب «آموزش نماز» از جمله آثار جدید من در این نمایشگاه [نمایشگاه بین‌المللی کتاب] است که با داشتن ۳ میلیون جلد به دانش آموزان وطنم اهدا می‌شود که این کتاب توانسته است رکوردار کتاب آموزش نماز در سال ۲۰۱۱ باشد.

ماهی صفت در مورد شایعاتی مبنی بر میلیاردر بودنش گفت:

«این یک شایعه است که درباره من می گویند و به نظرم به خاطر نوع محاسباتی است که برخی از دوستان می کنند. به عنوان نمونه وقتی واسطه ها در یک روزی که من برنامه دارم و وقتی هم برای اجرای برنامه دیگر ندارم می آیند مبالغی را به عنوان دستمزد خواستار می شوند که رقم های هنگفتی است حالا همین رقم را در ۳۶۵ روز سال اگر ضرب کنید خواهید دید که ماهی صفت در این شرایط تبدیل به یک مرد میلیادر می شود در حالیکه رقم دستمزد من رقم ثابتی است و من همیشه از این رقم برای عقد قرارداد استفاده می کنم.

ماهی صفت در ادامه گفت :واقعیت این است که من ۱۷ سال یک اپل کورسا داشتم که چند وقت پیش آن را با ۷ میلیون تومان فروختم و یکی ازدوستانم به اصرار برای من یک بنز خرید که الان بابت بنزه ۱۰۰ میلیون بدهکارم. بنابراین از همین جا هرگونه شایعه ای مبنی بر میلیاردر بودنم را به شدت تکذیب می کنم.»

حمید ماهی صفت و همسرش در گذر زمان! +بیوگرافی و تصاویر

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *