سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۹:۲۹ قبل از ظهر به وقت تهران

وقتی ایوانکا ترامپ مجذوب زیبایی نخست وزیر کانادا می شود! +تصاویر

سفر نخست وزیر خوش چهره و خوش تیپ کانادایی به امریکا و المان با حواشی فراوانی همراه بوده است، یکی از این حواشی ها ، توجه بیش از حد ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهور امریکا و انگلا مرکل، صدر اعظم المان به وی بوده است، که به سوژه رسانه تبدیل شده اسنت.

%postname%

سفر اخیر نخست‌ وزیر جوان کانادا به واشنگتن و برلین و دیدار با «ایوانکا ترامپ» و «آنگلا مرکل» که به خوش‌سیمایی مشهور است و انتشار تصاویر این دیدارها جنجالی در رسانه‌های اجتماعی به پا کرد.

به گزارش میزان، همیشه فرض بر این بوده که دنیای سیاست، فضایی جدی و سخت است چرا که عرصه‌ بررسی و حل و فصل مسائل کلان یک اجتماع انسانی است و امور جزئی و فردی در آن جایی ندارد و یا سریع به حاشیه رانده و از کانون توجه خارج می‌شود؛ براین اساس افرادی به این حوزه قدم می‌گذارند که معمولا شخصیتی جدی و قدرت بالایی در به حاشیه راندن یا حل تعارضات شخصی و مصرف کردن تمام انرژی خود در راه مسائل اجتماعی دارند.

 

اما در عصر سیطره تصویر و شبکه‌های اجتماعی که مسائل جزئی و فردی بزرگ‌نمایی می‌شوند و هر روزه صدها و هزارها «سلبریتی» از دل آن بیرون می‌زند، گویا دنیای سیاست نیز در این زمینه احساس کمبود می‌کند و در تلاش برای تولید «سلبریتی»های خاص خود است.

%postname%

در روزهای اخیر دیدار «جاستین ترودو» نخست‌ وزیر جوان کانادا با «ایوانکا ترامپ» و پس از آن با «آنگلا مرکل» سوژه داغ رسانه‌های اجتماعی و سیاسی شده‌است.

 

روزنامه انگلیسی «تلگراف» در گزارشی تصویری ضمن ساخت کلیپی از نگاه‌های معنادار دختر رئیس‌جمهور آمریکا و صدراعظم آلمان در دیدار با نخست‌وزیر کانادا می‌نویسد: «جاستین ترودو» فردی خوش‌سیما در عرصه سیاست بین‌المللی است که هیچ نگاهی نمی‌تواند به آن بی‌تفاوت باشد.

%postname%

بنا به گزارش پایگاه «ایندیپندنت» تصاویر نشست «چالش های زنان در محیط کار» که در کاخ سفید با حضور «ایوانکا ترامپ » و «جاستین ترودو» برگزار شد، نشان می‌دهد که دختر رئیس‌جمهور بیش از آنکه مجذوب موضوع جدی مورد بحث در این نشست باشد، مجذوب سیمای نخست‌وزیر جوان کانادا شده‌است، به خصوص اینکه گفته می‌شود که «ایوانکا ترامپ» در آغاز نشست سعی کرده که برای نشستن نزدیکترین صندلی به «جاستین ترودو» را انتخاب کند.

 

درست چند روز پس از جنجال «جاستین ترودو» در واشنگتن، این‌بار ورود مرد خوش‌سیمای دنیای سیاست در آلمان غوغا به پا کرد و رفتار و حرکات عجیب «آنگلا مرکل» در برخورد با وی سوژه کاربران اجتماعی شد.

 

%postname%

کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار تصاویری از لحظه هدیه‌دادن «آنگلا مرکل» به «جاستین ترودو» و دست‌به‌دست کردن واژه‌هایی که آنها در چند روز اقامت «ترودو » در آلمان در توصیف و تمجید هم به کار برده بودند و همچنین ضیافت شام آنها به شوخی به آنها پرداختند و اینگونه نوشتند که حرکات «آنگلا مرکل» نشان از این دارد که گویا این شام بیشتر از آنکه یک شام کاری باشد، قراری عاشقانه است!

 

«آنگلا مرکل» در جریان سفر اخیر «ترودو» به آلمان، تصویری از زمان بچگی «جاستین ترودو» به همراه پدرش به وی هدیه داد.

%postname%

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *