پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۷ بعد از ظهر به وقت تهران

پاسخ بازیکن ایرانی به ازدواجش با زیباترین دختر سال +تصاویر

میثاق بهادران فوتبالیست دو رگه ایرانی فیلیپینی در یک گفت و گو از ایران و فوتبال و خانواده اش صحبت کرد.

به گزارش  همشهری، میثاق بهادران هافبک – مهاجم تیم ملی فیلیپین بازیکن ایرانی الاصلی است که بیشتر دوران زندگی اش را در تهران گذرانده، اینجا مدرسه رفته و دیپلمش را هم در تهران گرفته است او اخیرا به خاطر شایعه ازدواجش با یک هنرمند سرشناس فیلیپینی در سایت های مهم دنیا از جمله یاهو خبرساز بوده است. بهادران به عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۱۵ فیلیپین شناخته شد اما داستان فوتبالیست شدن او جالب است.

به توصیه پدرم به سرزمین مادرم رفتم

بهادران ابتدا درباره دوران کودکی اش گفت:«پدرم ایرانی و مادرم فیلیپینی است و من هم در مابالاکات فیلیپین به دنیا آمده ام. دو ساله بودم که به ایران آمدیم و در تهران زندگی کردم پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان به توصیه پدرم سراغ سرزمین مادری ام رفتم تا اطلاعات بیشتری درباره این کشور به دست آورم. همان جا به تحصیل در رشته دندانپزشکی مشغول شدم و توانستم در این رشته فارغ التحصیل شوم.»

از فوتسال به فوتبال آمدم

ملی پوش فیلیپینی درباره حضورش در فوتبال این کشور توضیح داد:«در دوران تحصیل با رییس دانشگاه صحبت کردیم و توانستیم لوازم لازم برای بازی فوتسال را تهیه کنم. با ایرانی های دیگر، تیم فوتسال دانشگاه را درست کردیم و بعد با هماهنگی فدراسیون فوتبال فیلیپین توانستیم به رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا در ماکائو برویم که تیم ملی ایران هم قهرمان آن دوره شد بعد از آن بود که از فوتسال به فوتبال آمدم و برای پاسارگاد ماقبل، کایا و در نهایت گلوبال توپ زدم و هم اکنون هم  عضو تیم  گلوبال هستم.»

خواستم به فرزندم بگویم فوتبال بازی کرده ام

او ورودش به تیم ملی فیلیپین را هم به این شکل شرح داد:«آنها داشتند بازیکنان را تست می  کردند. سطح فوتبال در فیلیپین بسیار پایین بود اما آنها گام های بلندی را برای توسعه این رشته ورزشی برداشته اند. مردم هم که عمدتا عاشق رشته های رزمی و بسکتبال هستند، کم کم به فوتبال تمایل پیدا کرده اند واقعیت این است که می خواستم یک پیراهن فوتبال فیلیپینی داشته باشم تا بعدها به فرزندانم بگ ویم که من هم فوتبال بازی کرده ام، اما حالا شده ام بازیکن تیم ملی فوتبال فیلیپین!»

به خاطر گل هایم انتخاب شدم

بهادران اخیرا بازیکن سال ۲۰۱۵ فیلیپین نام گرفته و خودش هم نمی داند که چطور به این افتخار نائل آمده است او می گوید:«بیشتر به خاطر بازی های ملی و گل هایی که در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ زده ام مرا انتخاب کردند.»

تیم ملی ما شانس صعود دارد

او در مورد وضعیت فیلیپین در این رقابت ها هم گفت: «شانس داریم که به مرحله بعدی انتخابی جام ملت های آسیا صعود کنیم. در بازی با ازبکستان من دو اخطاره هستم و نمی توانم بازی کنم. کارمان برای رسیدن به جام جهانی تمام شد، اما از این مرحله می توانیم به مرحله بعدی انتخابی جام ملت های ۲۰۱۹ صعود کنیم.»

همبازیان ژاپنی ام گفتند شانس آوردیم

بهادران با ابراز تاسف از حذف تیم ملی امید و ناکامی در رسیدن به المپیک ریو گفت: «بازی ها را خیلی پیگیری نمی کردم. ما در تیم گلوبال سه بازیکن ژاپنی داریم که می  گفتند تیم شان شانس آورده که ایران را برده است.»

اتفاقی دیدار داشتیم

ستاره ایرانی فیلیپینی در ادامه گفت:«امید نظری اخیرا به تیم گلوبال اضافه شده و حتی گذرنامه فیلیپینی هم گرفته و اگر بشود قرار است برای تیم ملی فیلیپین هم بازی کند. اما او ظاهرا سابقه بازی ملی در ایران را  دارد که ظاهرا دوستان بوده و مکاتباتی با فیفا صورت گرفته که بررسی شود.» او در پایان در خصوص خبرهای منتشر شده مبنی بر ازدوجش با هنرپیشه فیلیپینی گفت:شایعه است من ایشان را خیلی قبل تر از اینکه هنرپیشه شود و تا به این حد معروف می شناختم او در آمریکا زندگی می کند و مدتی پیش به فیلیپین آمد و به طور اتفاقی دیداری داشتیم.»

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *