چهارشنبه , ۸ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۸ قبل از ظهر به وقت تهران

جنجال عکس های حضور خاتمی در یک مراسم عروسی خاص!

هنگامه شهیدی، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، که مادر عروس است، در توضیح خود نوشت: «با توجه به سابقه ی بنده در مسایل سیاسی و تحمل زندان به خاطر اعتقاداتم این بار کوبنده تر برای «حفظ حریم خانواده» به پیش خواهم رفت؛ جناب آقای خاتمی سید عالی قدر اصلاحات به خاطر محبت و لطفی که به خانواده ی سیاسیون دربند داشته و دارند برای التیام بخشیدن به آلام ما دو سال قبل در مراسم عقد دخترم شرکت کردند و افتخار داشتیم که شروع زندگی دخترم که رنج بسیاری در نبود مادر کشیده بود در صلح و آرامش برگزار شود.

در آن روز مجلس ما در باشگاه بانک صنعت و معدن برگزار شد و به دلیل کسالت آقای خاتمی که همان روز خبر سرطان همشیره مرحومه را شنیده بودند ایشان بعد از جاری کردن خطبه ی عقد مجلس را ترک کردند و قطعا در یک مکان دولتی عروسی مختلط برگزار نمی شود؛ لذا بنده کلیه ی افرادی که در پخش تصاویر اختصاصی خانوادگی ما در شبکه های اجتماعی در مراسم عروسی تنها فرزندم که در اردیبهشت سال ١٣٩٢ برگزار شده بود دخیل بوده اند را به پای میز محاکمه خواهم کشاند. من معتقدم هنوز قضات مجرب و با تعهد در ایران هستند که تعرض به حریم خصوصی افراد را بر نمی تابند و با جدیت و حدت و شدت به اینگونه تعرضات رسیدگی خواهند کرد و پاسخ محکمی خواهند داد؛ با تمام احترامم برای کسانى که در برابر پخش عکس ها و اخبار شخصى به هر دلیل سکوت می کنند اعلام می کنم که بنده مانند آنان نخواهم بود و ساکت نخواهم نشست و اجرای عدالت رادر دستگاه قضایی پیگیرى خواهم کرد».

مهندس «هدایت الله آقایی»، از اعضای حزب کارگزاران نیز که پدر داماد است، در توضیحی در این باره نوشت: «ضمن تشکر از همه ی عزیزانى که از عمل ضد اخلاقى برخى از کانال ها و سایت ها در پخش تصاویر خانوادگى مراسم عقد فرزندم در سال ٩٢ که با حضور جناب آقاى سید محمد خاتمى برگزار شد اعلام انزجار کردند، به اطلاع می رساند با اینکه دیدن این تصاویر توسط عموم باعث افتخار من و اعضای خانواده ام است، اما به دلیل عمل خلاف قانون مسوولان این رسانه ها و براى کمک به تحکیم حریم خصوصى افراد، مراتب را از طریق دستگاه قضایى پیگیرى خواهم کرد».

گفتنی است که روی ۴ عکس منتشر شده از ازدواج «پارمیس طاهری» و «مصطفی آقایی» در برخی رسانه های داخلی و کانال های تلگرامی و دیگر شبکه های مجازی، علامت سایت مشهور خارجی «گتی ایمیجز» دیده می شود و به نظر نمی رسد که این عکس برای اولین بار در رسانه های داخلی منتشر شده باشد.

در ۳ عکس که مربوط به قبل از عقد و زمان عقد است و خاتمی در آنها حضور دارد، زنان محجبه هستند و تنها در عکس آخر که خاتمی در آن نیست و به با توضیح خانم شهیدی، خاتمی دیگر در آن زمان در مراسم نبوده است، زنی بی حجاب دیده می شود.

از این مراسم در خود سایت گتی ایمیجز ۱۷ عکس وجود دارد که در هیچ کدام از عکس های خاتمی، زن بی حجاب دیده نمی شود. عکس ها را طبق نوشته ی این سایت، «کاوه کاظمی»، عکاس خبری پیشکسوت گرفته و از او بیش از ۱۰ هزار عکس از داخل و خارج کشور در این سایت منتشر شده است.

این عکس ها از دو سال پیش، یعنی از سالی که جشن عروسی برگزار شده، بر روی این سایت قرار دارد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *