جمعه , ۵ ام تیر ماه سال ۱۴۰۵ ساعت ۵:۳۴ قبل از ظهر به وقت تهران

مجموعه «دورهمی» از پنجشنبه شب به روی انتن می رود

پخش مجموعه «دورهمی» از پنجشنبه شب (۱۳ آبان) آغاز خواهد شد.

اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,دورهمی

به گزارش  مشاور رسانه‌ای پروژه؛ مجموعه تلویزیونی «دورهمی» به کارگردانی مهران مدیری و تهیه‌کنندگی مشترک حمید رحیمی نادی و هاشم رضایت پس از وقفه ای یک ماهه از پنجشنبه شب ساعت ۲۳ و به صورت سه شب در هفته (پنجشنبه، جمعه و شنبه شب‌ها) مجددا روی آنتن شبکه نسیم می رود.

مهمان پنجشنبه شب نیز معصومه ابتکار خواهد بود.

البته برنامه در هفته جاری جمعه شب به مناسبت شهادت حضرت رقیه (س) استثنا پخش نخواهد شد و تنها پنجشنبه و شنبه هفته آینده روی آنتن خواهد رفت.

به گفته رحیمی نادی یکی از تهیه کنندگان این پروژه، قرار است تا قبل از آغاز پخش سری جدید، قسمت های ضبط شده پخش شوند و بعد از ماه صفر مجموعه با حال و هوایی جدید روی آنتن رود.

اسامی سایر مهمانان و تغییرات احتمالی مجموعه نیز بزودی اعلام می شود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *