جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۴ بعد از ظهر به وقت تهران

نتیجه مسابقه حسن رحیمی در رده بندی المپیک ریو

حسن رحیمی ازادکار کشورمان در یک دیدار دشوار با نتیجه ۱۰ بر ۵ مقابل حریف ژاپنی بازی را واگذار کرد تا در دیدار رده بندی شانس خود را برای دریافت مدال برنز امتحان کند

نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم با رسیدن به مدال برنز المپیک نخستین مدال‌آور کشتی آزاد ایران در المپیک ۲۰۱۶ لقب گرفت.

در دیدار رده‌بندی وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد حسن رحیمی دارنده مدال طلا و نقره جهان به مصاف بونه رودریگز از کوبا رفت و در پایان موفق شد حریف خود را با ضربه فنی از پیش رو بردارد و مدال برنز المپیک را از آن خود کند.


رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو از ساعت ۱۷:۳۰ امروز با برگزاری مسابقات اوزان ۵۷ و ۷۴ کیلوگرم آغاز شد که حسن رحیمی در ۵۷ کیلو در نخستین دیدارش مقابل حریفی از ارمنستان به پیروزی رسید.

حسن رحیمی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۳ بر ۰ از سد گارنیک ناتساکانیان از ارمنستان گذشت و راهی یک‌چهارم نهایی شد.

حسن رحیمی در مرحله بعد به مصاف برنده ویکتور لبدف از روسیه می‌رود.

گام بلند رحیمی با غلبه بر لبدوف روس

رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو از ساعت ۱۷:۳۰ امروز با برگزاری مسابقات اوزان ۵۷ و ۷۴ کیلوگرم آغاز شد که حسن رحیمی در ۵۷ کیلو با پیروزی در دومین دیدارش مقابل ویکتور لبدوف از روسیه گام به نیمه‌نهایی گذاشت.

حسن رحیمی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۳ بر صفر در کمتر از ۹۰ ثانیه گارنیک ناتساکانیان از ارمنستان را شکست داد و راهی یک‌چهارم نهایی شد.

وی در این مرحله نیز با نتیجه ۶ بر یک از سد ویکتور لبدوف، دارنده ۲ مدال طلا و ۲ برنز جهان از روسیه گذشت و گام به نیمه‌نهایی گذاشت.

رحیمی برای حضور در فینال به مصاف ری هیگوچی از ژاپن مصاف می‌دهد.

حسن رحیمی از حضور در فینال بازماند/ مبارزه برای مدال برنز در رده‌بندی

رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو از ساعت ۱۷:۳۰ امروز با برگزاری مسابقات اوزان ۵۷ و ۷۴ کیلوگرم آغاز شد که حسن رحیمی در ۵۷ کیلو با شکست در مرحله نیمه‌نهایی مقابل کشتی‌گیر ژاپنی از حضور در فینال بازماند.

حسن رحیمی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۳ بر صفر در کمتر از ۹۰ ثانیه گارنیک ناتساکانیان از ارمنستان را شکست داد و راهی یک‌چهارم نهایی شد. وی در این مرحله نیز با نتیجه ۶ بر یک از سد ویکتور لبدوف، دارنده ۲ مدال طلا و ۲ برنز جهان از روسیه گذشت و گام به نیمه‌نهایی گذاشت.

رحیمی در نیمه‌نهایی با نتیجه ۱۰ بر ۵ مغلوب ری هیگوچی از ژاپن شد و از حضور در فینال بازماند و راهی رده‌بندی شد تا برای کسب مدال برنز مبارزه کند.

 

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *