پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۹ قبل از ظهر به وقت تهران

نقشه زن خیانتکار برای قتل شوهر

مجله انلاین دوستان :  راز زن خیانتکار که با همدستی دو مرد نقشه قتل شوهر خود را اجرا کرده بود، در جریان تحقیقات پلیسی فاش شد.

dustaan.com-اخبارروز-اخبار-روز-ایران-جهان-خبرپو-خبریاب-خبر-خوان-شهرخبر-نقشه زن خیانتکار برای قتل شوهراوایل شهریور امسال زن جوانی با حضور در پلیس آگاهی شهرستان شهریار و با طرح شکایتی عنوان کرد که دو مرد نقاب دار زمانی که او و شوهرش برای تفریح به یکی از بوستان های شهر رفته بودند به آنها حمله کرده و پس از مجروح کردن همسرش و کتک زدن او از محل فرار کرده اند.
همزمان با تشکیل پرونده قضایی، کارآگاهان جنایی تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند که بررسی ها نشان داد، مرد جوان به دلیل شدت خونریزی فوت کرده است. در ادامه تحقیقات، هفته گذشته ماموران به سرنخ هایی دست یافتند که مشخص کرد زن جوان با شوهرش اختلاف داشته است.

همین سرنخ کافی بود که پلیس به این زن مظنون شود. در ادامه و با زیر نظر گرفتن رفت و آمدهای زن جوان متوجه شدند او با مرد غریبه ای ارتباط پنهانی دارد بنابراین با دستور قضایی بازداشت شد. زن جوان سرانجام به قتل شوهرش با همدستی دو مرد اعتراف کرد.

او در اظهاراتش گفت: از چندی پیش به طور اتفاقی با مردی آشنا شدم و ارتباطمان شکل گرفت. من و شوهرم با هم اختلاف داشتیم، اما او حاضر به طلاق نبود. از سوی دیگر شوهرم سدی در برابر رابطه من و مرد مورد علاقه ام بود، به همین دلیل نقشه قتل شوهرم را با مرد جوان در میان گذاشتم که او قول داد کمکم کند. روز حادثه همسرم را به بهانه گردش به پارکی در شهریار کشاندم و در حال قدم زدن بودیم که مرد مورد علاقه ام همراه مرد دیگری به سمت ما آمده و با چاقو همسرم را زخمی کردند. بعد هم مرا برای صحنه سازی کتک زدند.

با اعتراف این زن جوان، مرد مورد علاقه اش تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و دستگیر شد. او با انتقال به پلیس آگاهی گفته های همسر مقتول را تائید کرد و گفت: برای این جنایت مردی را اجیر کردم که او ضربه های مرگبار را وارد کرد. در ادامه تحقیقات، آدمکش اجیر شده هم دستگیر شد و به همدستی در این جنایت اقرار کرد.

با اعتراف عاملان این جنایت و بازسازی صحنه قتل، متهمان روانه زندان شدند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *