پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۵ بعد از ظهر به وقت تهران

چهارچوب‌ های محبت چیست؟

محبت یعنی حمایت کردن، زمانیکه زن و شوهری در سختی‌های زندگی همدیگر را حمایت کنند، علاوه بر اینکه غیرمستقیم به فرزندانشان حامی شدن را می‌آموزند، همچنین رابطه‌ی موفق و پر دوام خواهند داشت.

http://esolang.com/uploads/default/undefined/2016-07/kak-staty-khoroshimi-roditelyami-ispravlyajem-oshibki-v-vospitanii-rebenka.jpg

الکی گوش نکنید! محبت، به دقت به حرف همسر گوش دادن است و با سئوالاتی مانند اینکه «می‌توانی اطلاعات بیشتری بدهی تا بفهمم دقیقا منظورت از این گفته چیست، را در بر می‌گیرد.» این نوع گفتگوهای همدلانه محبت زن و شوهر را بیشتر می‌کند.

محبت یعنی مذاکره بر سر تفاوتها و پیدا کردن نکات مشترک یکدیگر است. در مذاکره از چیزی می‌گذرید تا به چیزی برسید تا تعادل و سازش در زندگی برقرار گردد

آیا همسرتان را پذیرفته‌اید؟ یک دقیقه فکر کنید، آیا همسرتان را با تمام نواقصش پذیرفته‌اید؟ محبت پذیرش همسر به همان صورتی که هست با همه خوبی‌ها و بدی‌هایش. پذیرش اساس رابطه زوج است. زن و شوهر نقایص یکدیگر را می‌پذیرند و در یکدیگر این اعتماد را ایجاد می‌کنند که تمام سعی خود را برای بهتر شدن انجام خواهند داد.

بهترین راه دوستی با همسر: اگر مدام در فکر این هستید که فرصتی پیش بیاید تا وسایل خصوصی همسرتان را بگردید، در میزان اعتمادتان به شریک زندگیتان تجدید نظر کنید. محبت یعنی اعتماد، اعتماد یعنی تعهد، اعتماد قلب و روح عشق است. بهترین راه برای جلب اعتماد همسر این است که نشان بدهید که او قابل اعتماد است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *