پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۹ بعد از ظهر به وقت تهران

گنارو گتوزو سرمربی آث میلان شد + عکس

گنارو گتوزو بازیکن سابق جنگنده تیم آث میلان ایتالیا که سابقه بازی در فینال  لیگ قهرمنان اروپا در ترکیب این تیم را دارد سرمربی این تیم شد.

گنارو گتوزو جانشین وینچنزو مونتلا در این تیم شده است. گتوزو سومین بازیکن آث میلان است که سرمربی این تیم شده است. 

گتوزو

گنارو گتوزو سومین بازیکنی است که در تیم آث میلان سال ۲۰۰۷ که قهرمان اروپا شد حضور داشت و حالا هدایت تیم بزرگسالان را به عهده دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، گنارو گتوزو سومین بازیکنی است که در فینال لیگ قهرمانان اروپا سال ۲۰۰۷ برای تیم فوتبال میلان در ترکیب اصلی قرار گرفته بود و سرمربی این تیم شد. هافبک سابق روسونری جانشین وینچنزو مونتلا شد تا دوران جدیدی را در تیم سابقش آغاز کند.

به فاصله ۱۰ سال بعد از آخرین قهرمانی دیاوولو در لیگ قهرمانان، که در فینال با مربی‎گری آنچلوتی لیورپول را ۲ بر صفر شکست دادند، گتوزو سومین بازیکن از ترکیب اصلی آن تیم است که روی نیمکت مربی‎گری این تیم نشسته است.

به گزارش اسکای اسپرتس ایتالیا، کلارنس سیدورف اولین بازیکن از آن تیم بود که هدایت میلان را به عهده گرفت و جانشین ماسیمیلیانو آلگری در ژانویه سال ۲۰۱۴ شد. او تا آخر آن فصل مربی بود و در ۲۲ بازی هدایت میلان را بر عهده داشت.

سیدورف از ۱۹ بازی در «سری آ» ۱۱ بازی را با برد پشت سر گذاشت، اما در لیگ قهرمانان در هر دو بازی مرحله یک هشتم نهایی مقابل اتلتیکومادرید شکست خورد و در جام حذفی هم با شکست مقابل اودینزه مغلوب شد. در لیگ هم این تیم هشتم شد. در نتیجه او ماندنی نشد و جایش را به بازیکنی داد که در فینال ۲۰۰۷ هر دو گل میلان را زده بود.

فیلیپو اینزاگی هم مانند گتوزو مربی تیم‎ جوانان بود و در فصل ۱۵-۲۰۱۴ به سمت مربی‎گری تیم بزرگسالان رسید. در ۱۰ بازی اول با مربی‎گری او میلان تنها یک شکست خورد، شکستی یک بر صفر مقابل یوونتوس. اما بعد از شکست خانگی ۲ بر صفر مقابل پالرمو روزهای بد آغاز شدند. از آن به بعد و تا ماه مارچ میلان تنها ۴ برد کسب کرد. سوپر پیپو با این وضعیت اخراج شد و جایش را به سینیشا میهایلوویچ داد، انتخابی که از نظر هواداران روسونری مناسب نبود و دوست نداشتند اسطوره‏‌شان از این تیم برود. در نتیجه سران باشگاه را سرزنش کردند.

حالا گتوزو سومین بازیکن از آن تیم است که سرمربی تیم اصلی میلان شده است. شاید هم آخرین نباشد چون ماسیمو اودو در حال حاضر سرمربی اودینزه است و الساندرو نستا هم به تازگی میامی اف‌سی را ترک کرده است.

گنارو گتوزو سرمربی آث میلان شد

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *