سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۰ بعد از ظهر به وقت تهران

تصویری خاص و دیده نشده از سرلشگر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح + تصاویر

سرلشگر محمد باقری تیرماه سال ۹۶ با حکم رهبر انقلاب اسلامی به عنوان رئیس ستاد کل نیروهای مسلح انتحاب شد. در تصویر زیر گزارشی مربوط به سرلشگر باقری را خواهید خواند.

تصویری خاص و دیده نشده از رئیس ستاد کل نیروهای مسلح + تصاویربه گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛  تصاویر قدیمی همیشه جذابیت خاص خود را دارند، به خصوص اگر مربوط به یکی از چهره‌های شناخته شده و سرشناس باشد. در این خبر تصاویری نوستالژی و خاص ببینید از سرلشگر باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشور ( برادر شهید حسن باقری ) در لباس محلی کردها؛ تصاویری که حدود سه دهه از آن می‌گذرد.

گفتنی است؛ محمد باقری ( محمد حسین افشردی )، متولد ۱۳۳۹ تهران است، او از جمله فرمانده‌های ۸ سال جنگ تحمیلی بود و به گفته خودش از زمان شروع حوادث کردستان ( حدود تابستان ۵۹ ) به عضویت سپاه پاسداران در آمده، سال ۸۷ باقری به درجه سرلشکری منصوب شد و ۸ تیر ۹۵ با حکم رهبری جایگزین سرلشکر فیروزآبادی شد.

سرلشکر باقری  پیش از این نیز در سمت‌های اجرایی بسیاری از جمله معاون اطلاعات و عملیات ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس ارکان و امور مشترک نیروهای مسلح مشغول خدمت رسانی به کشور بوده و تحصیلاتی کاملا مرتبط با این سمت‌ها داشته؛  دکترای جغرافیای سیاسی و ژئوپلیتیک از دانشگاه تربیت مدرس و عضویت در هیات علمی دانشگاه عالی دفاع ملی.

 

سرلشگر باقری 30 سال پیش + تصاویر

سرلشگر باقری 30 سال پیش + تصاویر

 

تصویری خاص و دیده نشده از سرلشگر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *