پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۵ قبل از ظهر به وقت تهران

حاج حسن شایانفر دار فانی را وداع گفت

حسن شایان فر, از عناصر انقلابی و مدیر دفتر پژوهش‌های روزنامه کیهان پس از طی یک دوره سخت بیماری دار فانی را وداع گفت.

حسن شایانفر درگذشت
حسن شایانفر مدیر دفتر پژوهش‌های روزنامه کیهان پس از طی یک دوره سخت بیماری دار فانی را وداع گفت.
شایانفر که از سال ۸۹ از بیماری سختی رنج می‌برد، بامداد شنبه در منزل شخصی خود دعوت حق را لبیک گفت.

حسن شایانفر که بود؟

وی مسئول دفتر پژوهش‌های مؤسسه کیهان بود و از یک دهه قبل ستون جنجالی “نیمه پنهان” را در روزنامه کیهان می‌نوشت. شایانفر از عناصر انقلابی بود که نقش شگرفی در افشای عناصر ضد انقلاب و وابسته به استکبار جهانی داشت.
شایان فر ظهر روز ۱ آذر ۱۳۸۹ در پی بروز علائم یک بیماری سخت ابتدا به اورژانس بیمارستان بقیه‌الله (عج) انتقال یافت و در نهایت با تشخیص پزشکان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد.
حسن شایانفر که بود؟
‌پس از ۸۳ روز با پایان روند معالجات پزشکی بیمارستانی و مصادف با سالگرد پیروزی انقلای اسلامی (۲۲ بهمن ۱۳۸۹)، مشاور مدیرمسئول کیهان از بیمارستان ترخیص و به منزل آمد. در طول دوران بیماری وی، بسیاری از شخصیت‌های سیاسی و مدیران مسئول روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها، اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، مسئولان کشوری و لشکری به عیادت وی رفتند و با انتقال شایانفر به منزل، دور جدیدی از معالجات پزشکی برای بهبود وی آغاز شد.
شایانفر اخیراً نیز در ادامه بیماری گوارشی که داشت، به منظور بررسی وضعیت خود به بیمارستان مراجعه کرد که پزشکان تشخیص دادند وی برای مدتی بستری شود.
مجموعه کتاب‌های “نیمه پنهان ” و کتاب‌هایی مانند “شوالیه‌های ناتوی فرهنگی “، “حزب خلق مسلمان “، “نیمه پنهان مصدق “، “سایه روشن بهائیت ” و “سایه شوم ” از جمله  آثار این روزنامه نگار است.
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *