dustaan.com-daily-news-owmen-daesh-567fcaa208da3

 اگر اتفاق خاصی نیفتد، باید جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس را جدی دانست. در حال حاضر دو باشگاه اروپا قصد دارند مهاجم جوان تیم ملی ایران را جذب کنند. اولین تیمی که به شدت به جذب طارمی نزدیک شدهک باشگاه دپورتیوو لگانس اسپانیاست. تیمی که توانست با کسب قهرمانی در لیگ آدلانته (لیگ دسته دوم اسپانیا) راهی لالیگا شود.

این باشگاه اسپانیایی حتی نماینده‌های خود را به تهران فرستاد تا دربی هشتاد و دوم را از نزدیک تماشا کنند. زدن دو گل زیبا در این دربی حساس توسط طارمی باعث شد علاقه آنها به جذب مهاجم پرسپولیس بیشتر از گذشته شود.

می‌گویند مبلغی که آنها برای جذب آقای گل لیگ برتر ایران پیشنهاد داده‌اند، چیزی حدود ۴۰۰ هزار دلار است.

اما دومین مربی که به جذب طارمی علاقه‌مند شده، ایوان یوریچ است. سرمربی کروات تیم تازه صعود کرده به سری A کروتونه که در آستانه پیوستن به باشگاه جنوا قرار دارد و می‌خواهد طارمی را با خودش به این باشگاه ببرد. هرچند به نظر می‌رسد علاقه طارمی بیشتر به حضور در لالیگا و تقابل با رئال مادرید، باشگاه مورد علاقه‌اش است. طارمی در حال حاضر برای استراحت به امارات رفته و قرار است در میانه‌های خرداد ماه به اسپانیا برود و قراردادش با دپورتیوو لگانس را نهایی کند. لیگ دسته دوم اسپانیا سه هفته دیگر تمام می‌شود و طارمی برای امضای قرارداد با تیم جدیدش باید تا پایان مسابقات صبر کند.

این در حالی است که می‌گویند باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با طارمی حاضر شده مبلغی حدود یک میلیارد تومان به ستاره‌ بوشهری‌اش بپردازد اما طارمی با این پیشنهاد موافقت نکرده است.