پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۹ بعد از ظهر به وقت تهران

قیمت پراید و پژوی ایرانی در عراق چقدر است؟!

مجله انلاین دوستان :   در پنج ماه ابتدای امسال از مجموع ۶۰۰۰ دستگاه خودروی صادر شده بیش از ۵۸۰۰ دستگاه پراید و پژو به قیمت۵۵۰۰ تا ۵۶۰۰ دلار به عراق بوده است.

در بین آمار خودروهایی که ایران عمدتا به عراق می‌فروشد، پژو پارس و پراید بیشترین میزان صادرات را دارد؛ به طوری که در پنج ماه ابتدای امسال از مجموع ۶۰۰۰ دستگاه خودروی صادر شده بیش از ۵۸۰۰ دستگاه پراید و پژو به قیمت۵۵۰۰ تا ۵۶۰۰ دلار به عراق بوده است.
حدود ۱۱۰۰ دستگاه خودروی سواری در مرداد ماه به دیگر کشوها از جمله عراق، مصر، سودان، ترکمنستان و … صادر شد و در نهایت مجموع صادرات خودروی سواری به بیش از ۶۰۰۰ دستگاه رسید.

بیشترین صادرات خودرو همچون ماه‌های قبل، مربوط به پژو پارس بوده است؛ به طوری‌که مجموعا طی پنج ماه نخست سال حدود ۴۷۰۰ دستگاه خودروی پژو پارس به ارزش حدود ۵۶۰۰ دلار به عراق صادر شد.
بعد از آن بیشترین صادرات مربوط به پراید و همچنان بزرگترین خریدار کشور عراق بوده است. به این ترتیب در این پنج‌ماهه حدود ۱۱۰۰ دستگاه پراید به ارزش حدود ۵۵۰۰ دلار به عراق فروخته شد.

همچنین در پنج‌ماهه نخست امسال ۱۸۷ دستگاه خودروی تیبا به کشورهای مصر، عراق، سودان، ویتنام، اسپانیا و آلمان صادر شده است که ارزش آن در گمرک ۶۳۰۰ تا ۷۴۰۰ دلار ثبت شده است.
فهرست صادرات خودرو و لوازم یدکی خودرو طی پنج ماهه نخست امسال نشان می‌دهد که ۲۳ دستگاه خودروی سواری دیگر نیز در این مدت به کشورهای مختلف صادر شده است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *