چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۴ قبل از ظهر به وقت تهران

عکس های زیبا از جشن عروسی سیامک نعمتی بازیکن پرسپولیس

تصاویری از حسین ماهینی و همسر و دخترش و سایر بازیکنان پرسپولیس را در جشن عروسی سیامک نعمتی مشاهده می کنید.

سیامک نعمتی با انتشار این عکس از مراسم ازدواجش نوشت: از خدا روزهای زیادی را برای زندگی کردن قرض کرده ام… اما مدتی می شود که رنگ آن روزها زیباتر شده، امیدواری پر رنگ تر شده و شوق در آن موج میزند…

بی شک که دلیل آن تویی….

سیامک نعمتی بازیکن فوتبال ایران ۲۸ فروردین ماه سال ۱۳۷۳ در تهران متولد شده است. وی اکنون مشغول بازی در تیم پرسپولیس است. نعمتی تاکنون در باشگاههای استیل آذین تهران ، پیکان تهران ،حفاری اهواز و پرسپولیس بازی کرده است.وی با انتشار تصویری در صفحه اش خبر ازدواجش را بطور رسمی اعلام کرد. به تازگی جشن عروسی سیامک نعمتی برگزار شد که بازیکنان پرسپولیسی نیز در این مراسم حضور پیدا کردند. در قسمت زیر تصاویر جالب از بازیکنان پرسپولیسی در مراسم عروسی سیامک نعمتی را قرار داده ایم. برای مشاهده این تصاویر ما را در سایت نیک صالحی دنبال کنید.

سیامک نعمتی فوتبال حرفه ای خود را با نونهالان سایپا تهران آغاز کرد و افتخارآفرینی هایش از همان زمان آغاز شد و موفق به زدن ۶ گل برای این تیم و ۲ گل برای جوانان سایپا شد.

بعد از درخشش در سایپا ۳ سال را در تیم جوانان استیل آذین سپری کرد و بعد از آن به مقاومت تهران پیوست.

سیامک نعمتی در سال ۱۳۹۳ با قراردادی به تیم فوتبال پیکان تهران پیوست و بعد از درخشش در ترکیب پیکان مورد توجه باشگاه پرسپولیس تهران قرار گرفت و در نقل و انتقالات تابستانی لیگ هفدهم به این تیم پیوست.

او در دیدار هفته دوم مقابل تراکتور کارت گرفته بود و بعد از آن نیز مقابل استقلال در هفته چهارم کارت دوم خود را دریافت کرد. نعمتی برابر سپاهان سومین کارت زرد این فصل خود را دریافت کرد و مقابل شهر خودرو چهارمین کارت زرد خود را گرفت تا جدال برابر تیم سابق خود یعنی پیکان را به دلیل چهار کارته شدن از دست بدهد

۱.۷/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *