پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۰ بعد از ظهر به وقت تهران

لب خوانی عادل از حرف های رکیک هافبک استقلال

n00195732-tبا وجود مانور باشگاه پرسپولیس روی تخلفات آندرانیک تیموریان در بازی با استقلال صنعتی خوزستان و تلاش برای محروم کردن او از دربی اما کمیته انضباطی وارد این داستان نشد تا تاثیرگذارترین بازیکن آبی ها در هفته های اخیر شلوغ ترین بازیکن میدان در دربی ۷۸ باشد.

با این حال آندو از کانون توجه فاصله نگرفت چرا که بعد از پایان دربی ۷۸ تقریبا تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس به دخالت های عجیب و رفتار او در قبال تصمیمات داوری معترض بودند و حتی برخی کارشناسان داوری هم اذعان داشتند تیموریان باید با کارت زرد و حتی قرمز جریمه می شده.

با این وجود هافبک تدافعی استقلال یک بار دیگر از گرفتن کارت زرد جست تا در دیدار حساس تیمش مقابل ذوب آهن که قلعه نویی باز هم دو سه بازیکن دیگرش را در اختیار نخواهد داشت حاضر باشد.

با این حال شاید در این دربی که به لحاظ فنی چیزی برای زوم کردن و حرف زدن از آن وجود نداشت مسائل حاشیه ای بتواند مورد توجه رسانه ها و البته برنامه ۹۰ که مو را از لای ماست بیرون می کشد قرار گیرد.



یکی از جذاب ترین مسائل حاشیه ای در بازی های بزرگ البته لب خوانی بازیکنان به خصوص در زمان اعتراض به داوری، بازیکن خودی و البته بازیکن حریف بعد از درگیری هاست که در این خصوص حتما لب خوانی حرف های آندو در دعواهایش مورد توجه برنامه ۹۰ قرار خواهد گرفت.

آندو در دربی ۷۸ از همان دقیقه یک دعوا را شروع کرد و سر هر صحنه ای با بازیکنان پرسپولیس حتی دوست صمیمی اش محمد نوری بحث و مشاجره کرد. او با خلعتبری و سیدجلال که در تیم ملی هم با آنها هم بازی است دعوای سختی داشت اما دعوای دقیقه یک او شاید بیشتر از همه مورد توجه عادل قرار بگیرد؛ آنجا که از شانس بدش وقتی بعد از جدا شدن از صحنه دعوا کلمه رکیکی به کار می برد آن هم درست زمانی که دوربین تلویزیونی روی او زوم کرده است.

باید دید تیموریان که یک بار از محرومیت جسته این بار و بعد از نبش قبر این تصویر می تواند باز هم در ترکیب تیمش به میدان برود یا بالاخره کمیته انضباطی گریبان او را هم خواهد گرفت.

البته باید یک سوال مهم دیگر را هم مطرح کرد و اینکه قبل از اینکه عادل فردوسی پور در برنامه اش این صحنه را رسانه ای کند آیا کمیته انضباطی موفق به پیدا کردن این صحنه از دل بازی شده است؟

جام نیوز

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *