سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۹ بعد از ظهر به وقت تهران

فاکس اسپورت و ۵ نکته کلیدی از دیدار ایران و ویتنام

https://www.varzesh11.com/images/news/iran---vietnam-142879.jpg

ویتنام و ایران هرگز در جام ملت‌های آسیا با هم روبرو نشده‌اند . ایران سابقه زیادی در جام ملت‌ها دارد و توانسته سه بار عنوان قهرمانی را به دست آورد. از طرفی ویتنام در سال‌های ۱۹۵۶ و ۱۹۶۰ با قرار گرفتن در رتبه چهارم به کار خود پایان داده و در سال ۲۰۰۷ توانست تا مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

ویتنام در سه بازی آخرش در جام ملت‌ها شکست خورده است. این تیم که فراز و فرود زیادی در تاریخ جام ملت‌ها داشته است برای صعود به دور بعد به پیروزی برابر ایران نیاز دارد.

ایران در مرحله گروهی هشت پیروزی به دست آورده است و اگر این اتفاق برابر ویتنام هم رخ دهد می‌تواند رکورد جدیدی از پیروزی‌های پیاپی در مرحله گروهی را به نام خود ثبت کند.

شکست برابر عراق یک ضربه سخت برای ویتنام محسوب می‌شد؛ ویتنام در ۱۸ بازی بین المللی‌اش شکستی نخورده بود و این رکورد را از دسامبر ۲۰۱۶ به ثبت رسانده بود. این رکورد پس از دیدار برابر عراق به پایان رسید اما ویتنام امیدوارم است دوباره با پیروزی برابر ایران به دوران خوب خود بازگردد.

ویتنام اگر می‌خواهد اتفاقی در بازی رخ دهد باید برای پیروزی، از دفاع رسوخ ناپذیر ایران عبور کند. ایران در هشت بازی اخیرش تنها یک بار دروازه‌اش باز شد. به همین خاطر ویتنام کار سختی پیش رو خواهد داشت.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *