پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۷ بعد از ظهر به وقت تهران

افشاگری عجیب یکی از مدیران استقلال!

افشاگری عجیب یکی از مدیران استقلال!/ «کاوه» از استقلال یک میلیارد و ششصد پول گرفت، ناسزایش را ما شنیدیم| تیام باعث شد جپاروف و منتظری پول بیشتری بخواهند!

http://img8.irna.ir/1397/13970417/82965069/n82965069-72426454.jpg

سال گذشته به خاطر کاوه رضایی تحت فشار بودیم، وقتی برای مذاکره اصرار می‌کردیم که دو ساله ببندد، اما قبول نمی‌کرد؛ کاوه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون هم پول گرفت، آن وقت فحشش را ما خوردیم. آیا نرفتن کاوه به جام جهانی در قبال رفتارش با استقلال نبود؟

تیام با یک نفر در ایران و همچنین مدیربرنامه آلمانی کاری کرد که بگوید از فلان تیم پیشنهاد دارد، آنقدر به باشگاه فشار آوردند تا افتخاری خودش شخصا به ترکیه برود و مذاکره کند. اکنون تیام کجاست؟ آیا با تیمی قرارداد بست؟ او کاری کرد که مبلغ قراردادش بالا برود و بازیکنانی، چون وریا غفوری، پژمان منتظری، جباروف و دیگر بازیکنان خواهان افزایش مبلغ قراردادشان شوند.

وریا گفته که ۱۰ روز است با او مذاکره کرده‌ایم. چطور او فراموش کرد که سال گذشته حاضر بود با هر مبلغی در استقلال بماند؟ او دو فصل پیش در سکو‌ها منفور شده بود و همه خواهان جدایی‌اش بودند، اما، چون رامین رضاییان را نگرفتیم، او سریع با استقلال قرارداد بست/میزان

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *