پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۸ بعد از ظهر به وقت تهران

سعید عزت‌ اللهی: فوتبال جنگ است و باید جنگید

بازیکن تیم ملی ایران شب گذشته تا لحظات آخر جنگید.

https://static2.jamaran.ir/servev2/wadwNTqWAqf3/PBG64w6wfqErp47D1W9w0Jpfa8fpMiBcptkcLd6IQr4,/%D8%AC%D8%A7%D9%85+%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C+-+%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86+%D9%88+%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%A7.jpg

خبرآنلاین : سعید عزت‌اللهی بی شک یکی از ستاره های پرفروغ تیم ملی در شبی بود که تمام بازیکنان خوش درخشیدند. پس از بازی درباره او می گفتند که باید بهترین بازیکن زمین می شد. با او به گفت‌وگو نشستیم که در ادامه می خوانید.

*می گفتند تو باید بهترین بازیکن زمین می شدی.

 

من همیشه سعی کرده ام برای تیمم موثر باشم. مهم این است که پیش مردم و تیممان سربلند باشم. همین که مردم به من لطف داشتند و من را به عنوان یک ایرانی مورد لطف قرار دادند برای من بهترین پاداش است.

*اینجا هم مثل ورزشگاه خانگی خودمان بود.

واقعا همینطور بود. آخر بازی برای همین بغض کرده بود. چون دیدم که مردم در این چند روز عاشقانه آمدند و ما را تشویق کردند، چه از هتل چه هر جای دیگری. دیشب می خواستیم بخوابیم پنجره اتاقمان را باز کردیم هنوز مردم بودند. دست تک تکشان را می بوسم و بهشان قول می دهم در بازی با پرتغال دوبرابر این تلاش می کنیم که لبخند به لبشان بیاوریم.

*رامین آخر بازی ناراحت بود.

بالاخره فوتبال است و برای همه پیش می آید ولی همه بچه ها خوب بودند و فکر می کنم که دیگر وقتش است روی پرتغال تمرکز کنیم. کار سختی است ولی مطمئن باشید که می شود.

*امروز مراکش نشان داد که می شود پرتغال را به دردسر انداخت و خود شما هم نشان دادید که جز مدعی ها هستید؟

تیمی که هیچ کس رویش حساب باز نمی کرد، بازی های تدارکاتیش لغو شد و مشکلات زیادی داشتیم و همه به صورت مسخره وار می گفتند اولین تیم حذف شده خواهید بود، ولی الان مدعی هستیم و اسپانیا ۲۰ دقیقه آخر با استرس جلوی ایران بازی می کند، اینها نشان می دهد که ما چقدر پیشرفت کردیم. یک سری بازی های جوان مثل خودم که بهمان اعتماد شد و کار کردیم، اینها زحماتی است که مربی ها کشیدند و ما نشان دادیم که اگر بخواهیم می توانیم و مطمئن باشید که بازی با پرتغال می رویم که ببریم.

*راموس هم چندبار بچه ها را زد.

در فوتبال هیچ کس شیرینی پخش نمی کند. جنگ است و باید جنگید. سیستم فوتبال او هم همین است. داخل زمین همه رقیب هستیم، بیرون زمین باید آدم درستی باشیم.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *