پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۶ بعد از ظهر به وقت تهران

شکست سنگین تراکتورسازی از الغرافه در شب درخشش طارمی

الغرافه قطر در شب درخشش طارمی با ۳ گل تراکتورسازی ایران را شکست داد.

شکست سنگین تراکتورسازی از الغرافه در شب درخشش طارمی

ورزش ۳ : الغرافه بازی را بهتر شروع کرد؛ تیم قطری که می دانست در سمت راست تراکتورسازی تغییراتی داده شده، فشار را در این قسمت گذاشت و توانست حملاتی را از این سمت پی ریزی کند.

الغرافه روی نبوغ مهدی طارمی و اشتباه گریکوف سیمه به دو گل زودهنگام رسید و همین امر شرایط را برای نماینده ایران سخت کرد.

با به زمین آمدن ایرانپوریان تراکتورسازی جان دوباره ای گرفت و به یک پنالتی نیز رسید اما آن را ازدست داد تا نیمه اول با برتری دو بر صفر تیم قطری به پایان برسد.

در نیمه دوم تراکتورسازی فشار زیادی را روی دروازه الغرافه آورد و بی محابا حمله می کرد. ساغلام سرمربی تراکتور نیز با تعویض های هجومی اش بر فشار حملات تراکتور افزود و در سوی دیگر میدان الغرافه با استفاده از سرعت طارمی و اسنایدر دل به ضد حملات بسته بود.

تراکتور در نیمه دوم موقعیت های گلزنی بسیار زیادی را به دست آورد که با بی دقتی مهاجمان و البته درخشش یوسف حسن دروازه بان قطری ها راهی به دروازه نیافت.

در نهایت هم روی یکی از ضدحملات مهدی طارمی گل سوم را وارد دروازه تراکتورسازی کرد تا شکست سنگینی با شاگردان ساغلام تحمیل شود.

تراکتورسازی در بازی اول خود هم با نتیجه یک بر صفر از الاهلی عربستان شکست خورده بود.

نخستین ۳ امتیاز آسیایی ذوب‌‌آهن با شکست لوکوموتیو

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در دومین بازی خود در گروه B لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۶ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه فولادشهر به مصاف تیم لوکوموتیو ازبکستان رفت که این دیدار با برتری ۲ بر صفر شاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسید. این دیدار به احترام درگذشت ۶۶ مسافر و خدمه پرواز هواپیمای تهران – یاسوج با یک دقیقه سکوت آغاز شد.

مرتضی تبریزی در دقیقه ۴۷ و سیدمحمدرضا حسینی در دقیقه ۲+۹۰ گل‌های تیم ذوب‌آهن را در این بازی خانگی به ثمر رساندند.

قضاوت دیدار ذوب‌آهن – لوکوموتیو بر عهده فومینگ از کشور چین بود که این داور در دقایق ۳۷ و ۷۲ به علی‌بائف و زوتیوف از تیم ازبکستانی کارت زرد نشان داد.

به گزارش تسنیم, در دیگر بازیِ امروز نمایندگان ایران, تراکتورسازی تبریز از ساعت ۱۸:۳۰ در گروه A مسابقات میهمان الغرافه قطر است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *