جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۵ قبل از ظهر به وقت تهران

بازتاب توهین فیس بوکی ایرانی‌ها به لیونل مسی در رسانه‌های خارجی/ بیک‌زاده جهانی شد

ImageThumb2به گزارش نامه نیوز، پس از همگروهی ایران با آرژانتین در جام جهانی گروه زیادی از کاربران ایرانی فیس بوک با حضور در صفحات منتسب به لیونل مسی مطالب توهین آمیزی علیه این بازیکن منتشر کردند.

رسانه های داخلی ایران با انتشار این خبر آن را مورد نقد قرار دادند و رسانه های خارجی نیز با استناد به خبرگزاری های داخلی این خبر را منتشر کردند.

سایت اشپیگل آلمان یکی از این رسانه هاست که در مطلبی با تیتر “توهین ایرانی ها به مسی در فیس بوک” به این خبر پرداخت.

در این مطلب به استناد یکی از خبرگزاری داخلی، حدود ۳۰ هزار کامنت ایرانی در صفحه فیس بوک مسی منتشر شده که تصویر ناپسندی از ایران پیش از جام جهانی نشان داده است.

جالب اینجاست که در این رسانه عنوان شده نام مسی در ایران به فلز مس شبیه است و ایرانی ها عنوان کرده اند وی مسی است و اگر طلایی هم باشد مقابل ایران حرفی برای گفتن نخواهد داشت.

جالب تر اینکه عنوان شده مسی باید با هاشم بیک زاده مدافع ایرانی روبرو شود که به نظر می رسد یک شخصیت ویژه در فوتبال ایران است!

در انتهای مطلب این سایت آلمانی به واکنش فدراسیون فوتبال ایران نسبت به این موضوع و عذرخواهی از لیونل مسی اشاره شده است.

سایت اسپانیایی موندو دپرتیوو نیز به این خبر پرداخت و عنوان کرد که هزاران ایرانی در صفحه فیسبوک لیونل مسی به دلیل فامیلی وی “مسی” که مشابه فلز “مس” در زبان فارسی است، با لحن خیابانی و بی ادبانه خود وی را مورد تمسخر قرار دادند و جنجال آفریدند.

امتیاز دهید!

یک دیدگاه

  1. با سلام خواستم نظر خودمو در مورد اسطوره فوتبال جهان مسی بگم ما ایرانیها معمولا انسانهای شوخ طبعی هستیم حال با این حالی که داریم معمولا ادمای بالاتر از مسی رو به شوخی میگیریم و معمولا منظور بدی هم نداریم مثلا دکتر علی شریعتی باور کنید تا سه ماه هر مسیجی برای من می امد یک جوک فوق خنده دار در مورد این شخصیت بزرگ بود اما ایا خود من که گاهی با این طنزها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *