پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۱ بعد از ظهر به وقت تهران

فال روزانه جمعه ۲۴ شهریور ماه ۹۶

این فال به صورت منظم و روزانه و بر اساس ماه تولد اشخاص بروزرسانی می شود بنابراین شما می توانید با مراجعه به این صفحه از فال روزانه خود اگاه شوید…

فال روزانه جمعه ۲۴ شهریور ماه ۱۳۹۶

فـال روزانـه – طالع بینی امروز شما چیست؟

فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است

فال روزانه متولدین فروردین ماه

 

امروز به راحتی نمی توانید ابراز تأسف کنید، اما باید یاد بگیرید که همیشه نمی شود کاملاً خوب و عالی بود. خیلی مهم است که بدانید هنوز هم باید در یک زمینه هایی پیشرفت کنید. اگر امروز جایی مجبور به عذرخواهی شدید، این عذرخواهی باید از ته دل تان باشد و نه فقط به حرف. برای این که با احساسات تان عجین شوید باید لحظه ای صبر کنید و پیام های ظریفی را که پشت کلمات بی پایان نهفته است بشنوید. شاید عجیب به نظر برسد، اما اگر قبول کنید که شما هم یک جاهایی اشتباه می کنید، شما را به دیگران نزدیک تر خواهد کرد.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 

امروز دوست دارید روی خبرهای خوش تمرکز کنید و کاری به احساسات نامطمئن نداشته باشید. حتی اگر ذهن تان مدام به ترس های ناگفته ی درون تان برگشت، باز هم باید روی عوامل مثبت تمرکز کنید. حق دارید که نگران باشید، اما اگر فکر کنید به تنهایی می توانید از پس همه ی مشکلات بربیایید فقط همه چیز بدتر خواهد شد. برای این که به تحولات پایدار دست پیدا کنید باید راه تعامل با دیگران را باز بگذارید.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

 

امروز ممکن است خیلی حرف بزنید، اما این پر حرفی شما فقط یک وسیله است تا به کمک آن ضعف های احساسی خود را بپوشانید. به نظر می رسد آن قدرها هم که دیگران فکر می کنند اعتماد به نفس ندارید، اما دلیلی هم وجود ندارد که حقیقت را پنهان کنید. به جای این که سعی کنید دیگران را با هوشمندی خود تحت تأثیر قرار دهید، فقط کافی است درباره ی احساسات تان صادق باشید. انعطاف پذیری درونی شما باعث خواهد شد که چیزهای جدید یاد بگیرید. فقط یادتان باشد گاهی هم سکوت کنید و حرف های دیگران را بشنوید.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

 

امروز شاید به این نتیجه برسید که دیگران همه ی ماجرا را به شما نمی گویند و این طرز فکر ممکن است برای تان مشکل ساز شود. اگر دیگران حرفی برای گفتن نداشته باشند ترس های تان چند برابر خواهد شد، اما شاید این خودتان هستید که باعث چنین رفتاری از جانب آن ها می شوید. به جای این که برای نشان دادن علاقه ی خود مدام سوال های مختلف بپرسید، باید دل تان را به دریا بزنید و ابتدا کمی از ماجراهای خودتان را برای آن ها بگویید. بهترین و سریع ترین راهکاری که جواب می دهد این است که نقطه ضعف های تان را برملا کنید.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

 

بهتر است کمی از توجه به احساسات شخصی خود بکاهید. درست است که برای شروع یک کار جدید باید اعتماد به نفس داشت، اما اگر برای به دست آوردن این اعتماد به نفس بیش از حد روی خودتان متمرکز شوید آن وقت مشکل درست خواهد شد. برای این که تعادل را حفظ کنید باید کمی هم به دوستان و آشنایان تان توجه کنید. به شما توصیه می شود که حتی اگر گرداننده ی صحنه ی نمایش هستید، به دیگران هم اجازه دهید که سهمی در این قضیه داشته باشند. به آن ها فرصت دهید تا بدرخشند و به این ترتیب خصلت بخشندگی خود را به نمایش بگذارید.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

 

حتی اگر دیگران به شما بگویند که دارید کار درست را انجام می دهید، باز هم این گفته ی آن ها شما را قانع نخواهد کرد. یکی از مشکلات امروزتان این است که در هر تصمیمی دچار تردید می شوید و خرابی به بار می آورید. از یک دید شخصی به این قضیه نگاه نکنید، بهتر است همه چیز را بی طرف بررسی کنید. خودتان را بخشی از فرآیند برزگ تری که در جریان است ببینید تا کمتر احساس تنهایی کنید.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

 

اکنون احساس می کنید هر چیزی که بیافرینید حتی اگر کاربردی نباشد حتماً از نظر زیبایی شناختی کامل است. اما به شما توصیه می شود که کارهای خود را با توجه به نظرات دیگران ارزش یابی کنید. حتی اگر با نقدهای تند و تیز مواجه شدید اشکالی ندارد، زیرا از همین نقدها می توانید درس های مهمی بگیرید. برای این که بفهمید چه چیزهایی ممکن است باید آن ها را انجام دهید و ببینید چه می شود.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

 

اکنون به هیچ وجه تمایل ندارید در گفتگوها و فعالیت های سطحی و بی مورد شرکت کنید، زیرا به نظرتان این چیزها شما را از پرداختن به امور ارزشمند باز می دارد. امروز هم یکی از آن روزهایی است که فشار زندگی بالاست، اما نمی خواهید که خودتان دستی در این فرآیند داشته باشید. اعمال کنترل ممکن است در نهایت به همان چیزی ختم شود که می خواهید از آن فرار کنید. به شما توصیه می شود که آستین ها را بالا بزنید و شروع کنید.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

 

شاید روزتان را با خیال راحت شروع کنید، اما ممکن است یک نفر کاری کند که باعث واکنش شدید شما شود. بهتر است اگر اذیت می شوید این احساس خود را پنهان نکنید، زیرا با پنهان کردن فقط به تشدید آن کمک کرده اید. اکنون اصلاً توصیه نمی شود که احساسات تان را سرکوب کنید. چیزی را که اذیت تان می کند با ملایمت توضیح دهید، به این ترتیب طرف مقابل تان هم می فهمد و آرامش برقرار خواهد شد.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

 

نمی خواهید بگذارید که احساسات تان بین شما و آرزوهای تان قرار بگیرد، اما رویاهای تان ممکن است شما را به جایی که نباید بکشانند. خوشبختانه این قابلیت را دارید که رویاهای غیر واقعی خود را زیر سوال ببرید، آن ها را به بحث بگذارید و از دیگران نظر خواهی کنید. باید به اندازه ی کافی اطلاعات جمع کنید تا هم کارآمدی تان زیاد شود و هم در طولانی مدت موفق تر شوید.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

 

شاید دیگران احساس کنند که کارآمدی شما نسبت به قبل کم شده است. ایده آل های بسیاری در سر دارید و می خواهید که همه چیز عالی باشد، اما باید بدانید که رویاهای رنگارنگ شما حد و حدودی دارند. این قدر تخیلی نباشید، سعی کنید همین زیبایی هایی را که پیش پای تان وجود دارد ببینید. باید یاد بگیرید تا دیر نشده حقیقت را درک کنید.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

 

امروز تصمیم دارید که در موقعیت های پیچیده سریع وارد عمل شوید، حتی اگر برنامه ی از پیش تعیین شده ای نداشته باشید. البته از آن آدم هایی نیستید که بی فکر عمل می کنند، اما امروز طوری شده که ممکن است بدون در نظر گرفتن پیامد یک چیز نسبت به آن واکنش سریع نشان دهید. گاهی بهتر است قبل از هر چیزی ابتدا انتخاب های تان را اولویت بندی کنید. تصمیم گیری های مهم را به زمانی اختصاص دهید که بتوانید به عواقب کارتان هم فکر کنید.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *