پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۴ بعد از ظهر به وقت تهران

ستاره اتلتیکومادرید به سرنوشت رونالدو دچار شد!

مهاجم اتلتیکومادرید شب گذشته (شنبه) در دیدار برابر خیرونا مانند مهاجم رئال مادرید به علت تمارض کارت زرد دریافت کرد و سپس اخراج شد.

 اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی ,آنتوان گریزمان

ستاره اتلتیکومادرید به سرنوشت رونالدو دچار شد!

به گزارش ایسنا، اتلتیکومادرید به بدترین شکل ممکن لالیگا را آغاز کرد. این تیم شنبه شب برابر خیرونا قرار گرفت و به سختی توانست از تیم تازه صعود کرده یک امتیاز کسب کند. (نتیجه‌ نهایی دو بر دو). این تیم همچنین آنتوان گریزمان را به علت دریافت کارت قرمز از دست داد. مهاجم فرانسوی در دقیقه ۷۸ از بازی اخراج شد. او در محوطه جریمه نقش بر زمین شد اما داور آن را تمارض اعلام کرد و به او کارت زرد نشان داد. سپس گریزمان به علت توهین به داور با کارت قرمز جریمه شد.

 

به‌ گزارش آس، مهاجم اتلتیکومادرید داور را بزدل خطاب کرد و به همین خاطر جریمه شد اما این موضوع ممکن است به محرومیت دو جلسه‌ای  بازیکن فرانسوی منجر شود. گریزمان پس از پایان بازی به سراغ داور رفت تا از او عذرخواهی کند. با این حال به نظر نمی‌رسد در محرومیت احتمالی بازیکن فرانسوی تغییری به وجود آید.

 

اتفاق مشابهی برای ستاره رئال مادرید در هفته گذشته رخ داد. کریستیانو رونالدو در دیدار رفت سوپرجام اسپانیا در محوطه جریمه بارسلونا با خطا ساموئل اومتیتی رو به رو شد. داور آن را تمارض دانست، به مهاجم رئال مادرید کارت زرد دوم را نشان داد و او را اخراج کرد. رونالدو از این اتفاق عصبانی شد و داور را هل داد. به همین دلیل کمیته انضباطی مهاجم پرتغالی را پنج جلسه از همراهی تیمش محروم کرد.

 

دو ستاره اتلتیکومادرید و رئال مادرید هر دو به خاطر  تمارض اخراج شدند.

 

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *