پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۹ بعد از ظهر به وقت تهران

کیک عروسی بسیار متفاوت به شکل لباس عروس! +تصاویر

تصویری از یک یک عروسی متفاوت در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، این کیک به حدی ظریف کار شده است است که در نگاه اول محال است بتوان ان را تشخیص داد!
رکنا: هنر کیک پزی و کیک آرایی همه روزه در حال رشد و نوآوری است این گونه به نظر می رسد که چنین هنری در قنادی ها پایان ناپذیر می باشد, از مصرف رنگ های گوناگون خوراکی گرفته نا استفاده از گل های واقعی برای تزیین آن , همگی برای مصرف کنندگان و هنرمندان جذابیت دارد.

یکی از همین کیک پز های بامهارت Emma Jayne که به تازگی در گالری بین المللی ای در لندن یکی از کیک های پرزحمت و دیدنی خود را در کنار دیگر هنرمندان به نمایش عموم گذاشته است.

با اولین نگاه به آن هیچ چیز غیرعادی ای جز یک لباس عروس پرکار و چین دار نمی بینیم اما پس از دقایقی دقت و توجه ,می فهمیم که این یک لباس عروس نیست ,کیکی بزرگ خوردنی به اندازه یک لباس مجلسی و عروسی واقعی درست شده است. گل ها به سمت دامن بر روی لباس شناور هستند.
کیک عروسی بسیار متفاوت به شکل لباس عروس! +تصاویر
Emma Jayne تک تک قسمت های آن را خود پخته و تزیین نموده , وی طرح اولیه آن را از روی یک لباس مجلسی ای به طراحی هنرمند فیلیپینی تبار  Mak Tumangg برداشته , او قادر است هر طرح و نمونه ای که در عکس یا به صورت ملموس می بیند با همان جزییات به صورت کیک خلق کند. افراد با دیدن این کیک بیش از آن که به فکر خوردن آن بیافتند وسوسه می شوند آن را بپوشند .
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *