پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۲ بعد از ظهر به وقت تهران

اجرای قطعه خاکستر به صورت زنده!/ پاسخ قاطع آقای خاص به منتقدانش/ «پاروی بی‌قایق» بهمن ماه می‌آید

محسن چاوشی خواننده مهمی است. شاید به همین دلیل است که کوچک‌ترین خبری که از او منتشر می‌شود با استقبال زیادی از سوی مخاطبین موسیقی مواجه می‌شود. برای خیلی‌ها این سوال وجود دارد که چرا آقای خاص تا امروز روی استیج نیامده و کنسرتی را برای مخاطبینش برگزار نکرده است.

 

mohsen-chavoshi-khakestar

 

بعضی‌ها که همیشه به دنبال ماهی‌گیری از آب گل‌آلود هستند هم در این میان مدام این شائبه را به وجود می‌آورند که صدای چاوشی متعلق به خودش نیست و به همین دلیل هم رغبتی برای کنسرت دادن از خودش نشان نمی‌دهد. برخی دیگر هم می‌گویند محسن خجالتی است و نمی‌تواند در بین مردم حاضر شود و یکی از دلایلی که چاوشی تا امروز کنسرت نداده این موضوع است.

 

محسن چاوشی که کمتر اهل حرف زدن است و معمولاً نشان داده ترجیح می‌دهد با کارش جواب منتقدینش را بدهد، این بار هم با رفتار حرفه‌ای‌اش برای همیشه جواب منتقدینش را داد. او یکی دو ماه پیش برای اولین بار و به طور سر زده در یک جمع عمومی (کنسرت مهدی یراحی) حاضر شد و بعد از اینکه از طرف یراحی معرفی شد، با اعتماد به نفس مثال‌زدنی به ابراز احساسات مردم پاسخ داد و نشان داد شایعه خجالتی بودن و گوشه‌گیری‌اش از پایه بی‌اساس و کذب است.

 

اما در مورد صدای چاوشی هم آن‌ها که آقای خاص را از نزدیک می‌شناسند خوب می‌دانند که صدای چاوشی متعلق به خود اوست و افکت‌های کامپیوتری تاثیری روی خاص بودن آن ندارد و در این مورد دروغی به مخاطبینش نگفته است.

 

آقای خاص اما برای اینکه پاسخ قاطعی به شایعه‌سازان بدهد و خیال هوادارانش را برای همیشه راحت کند، چند ساعت پیش تراکی از خود منتشر کرد که آن را بدون موزیک و به صورت لایو اجرا کرده است. این قطعه که «خاکستر» نام دارد یک دقیقه و سیزده ثانیه است و خیلی چیزها را به اثبات می‌رساند. نکته جالب در مورد اجرای زنده چاوشی این است که صدایی که از او در این آهنگ می‌شنویم تقریباً هیچ فرقی با صدایی که در آهنگ‌های قبلی محسن شنیده‌ایم ندارد و این یعنی منتقدین چاوشی در این خصوص به کاهدان زده بودند و در این مدت فقط وقت خودشان را تلف می‌کردند.

 

خبر دیگر از چاوشی این که محسن هفته آینده تک آهنگ جدید خود که احتمالا «همسایه» نام دارد را منتشر خواهد کرد. ضمن اینکه طبق گفته وی در صورت صدور به موقع آلبوم جدید او (پاروی بی‌قایق) بهمن ماه امسال وارد بازار خواهد شد.

 

دانلود:

 

قطعه «خاکستر» محسن چاوشی / ۱.۱ مگابایت / –> دانلود <–

منبع : کافه سینما

 

امتیاز دهید!

یک دیدگاه

  1. نفست گرم محسن چوشی.منم تا امروز خیلی برام جالب بود که صدای خود محسن چاوشی رو بدون اهنگ و زنده بشنوم ببینم صداش واقعا چ جوریه.چون همیشه میگفتم نمیشه ک ادم صدای واقعیش اینجوری باشه.
    صدای خسته و خاص که خیلی مخاطب جذب کرده و یکی از مخاطبین و دوستداران محسن چاوشی و صدای قشنگ و خاصش خود منم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *