پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۲ قبل از ظهر به وقت تهران

۲۰۰۰ دختر “گروه لذت” در اختیار رهبر کره شمالی

رهبر جوان کره شمالی دستور داده تا یک گروه از دختران جوان تشکیل شود تا همواره در دسترسش باشند.

اون در کنار زنان فوتبالیست تیم ملی کره شمالی

به نوشته روزنامه دیلی میل، کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی در پی مرگ کیم جونگ ایل، پدرش، استفاده از چنین گروهایی را متوقف کرده بود اما حالا تصمیم گرفته تا بار دیگر چنین گروهی را برای خودش دست و پا کند.

گفته می‌شود تمامی این دختران که باید دارای قد بلند و زیبا باشند شخصا توسط مقام‌های عالی رتبه کره شمالی انتخاب می‌شوند.

این دختران از داخل مدرسه بیرون آورده می‌شوند و از خانواده‌هایشان دور می‌شوند و باید به نیازهای رهبری کره شمالی رسیدگی کنند.

یکی از استادان دانشگاه در توکیو و آشنا به امور کره شمالی گفته است که یکی از دلایلی که رهبری کره شمالی استفاده از دختران را متوقف کرد این بود که وی به دختران اعتماد نداشت. زنانی که در خدمت پدرش بودند اسرار زیادی را می‌دانستند و به آنها گفته شده بود اگر می‌خواهند نزد خانواده‌هایشان بازگردند، باید قول دهند که این اسرار را فاش نکنند.

روزنامه چوسون ایلبو کره جنوبی نیز نوشت‌، به نظر می‌رسد که این زنان در ازای خدمتی که برای رهبری کره شمالی انجام می‌دهند، پول دریافت می‌کنند و گمان می‌رود که این مبلغ ۱۴۰۰ پوند است که برای کشوری چون کره شمالی که فقیر است، مبلغ قابل توجهی است اما بعدا با آنها همچون برده رفتار می‌شود.

نخستین بار استفاده از “گروه لذت” یا “Gippeumjo” توسط کیم ایل سونگ، موسس کره شمالی مطرح شد که در آن حدود ۲۰۰۰ دختر جوان کارهایی دارای ماهیت عموما جنسی و سرگرم‌کننده را برای مقام‌های ارشد و خانواده‌های حزب حاکم کارگران و برخی مواقع برای بعضی میهمانان خاص انجام می‌دادند.

۳.۶/۵ - (۷ امتیاز)

۶ دیدگاه‌ها

  1. ماکه هرچی تواین گروه دیدیم زشت وبیریخت وپیر هستن.فکرکنم تواین عکس رهبرکره شمالی داره کمک میکنه به این بدبختها

  2. هرچقدر سعی میکنم حرفاتونو باور کنم مغزم یاری نمیکنه. شمابه بزرگی خودت ببخش

  3. بابا تودیگه کی هستی روی عباسی ایران را کم کردی توکه این همه اطلاعات بالای داری موندم چرا عمرت را اینجا هدر میدی بنظر من تو میتونی توی رده های بالای خبرگذاری های جهان کارکنی

  4. نترسیدن کشور گرسنه و بدبختی مثل کره شمالی از یک ابرقدرت مثلا” اتمی همچون امریکا معنایش این است که امریکا یک ابرقدرت واقعی نیست و چیزی به عنوان سلاح اتمی در اختیار ندارد و با دروغ و حقه بازی و باکمک کشورها و سازمانهای هوچی گر خود را ابرقدرت جا زده است و کره شمالی با استفاده از این نقطه ضعف امریکا و تهدید به افشای این دروغ می خواهد از دولت امریکا اخاذی کند و هر از گاهی وانمود می کند که می خواهد ازمایش اتمی جدیدی انجام دهد .

    قبلا” طوری از خطرات و ویرانگری بمب اتمی صحبت میکردند که اگر کشوری بتواند به بمب اتمی دست پیدا کند ان کشور به یک قدرت اتمی تبدیل میشود اما کاخ سفید اعلام کرده که کره شمالی که اخیرا” چند ازمایش به اصطلاح اتمی را انجام داده را به عنوان قدرت اتمی به رسمیت نمیشناسد . و این نشان دهنده این است که امریکا که خود این قضیه دروغین را بوجود اورد نمیگزارد کره شمالی با ترفند خود امریکاییها از انها اخاذی کند و حتی ممکن است امریکا با دولت کره همدست باشد و بخواهد با این شیوه تلاش دیگری برای ترساندن مردم دنیا انجام دهد.کره شمالی انقدر اوضاع اسفباری دارد که هر ساله اتحادیه اروپا مقداری از ذرت هایی را که به چهارپایانشان میدهند به عنوان کمکهای انسان دوستانه برای مردم کره شمالی می فرستند تا از گرسنگی نمیرند.
    امریکا اگر به معنای واقعی ابرقدرت بود دلیلی نداشت که برای حمله به کشورهای ضعیف مثل عراق،سوریه،لیبی و از این به بعد کره شمالی به اتحاد و هماهنگی با کشورهای دیگر محتاج شود.

    هیچگاه چیزی به نام جنگ هسته ای صورت نخواهد گرفت ، چون به معنای واقعی چیزی به عنوان سلاح هسته ای وجود خارجی ندارد و فقط برای ایجاد رعب و وحشت در دل ملتها ان را عنوان می کنند و متاسفانه مردم دروغهای بزرگ را راحت تر باور می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *