سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۵:۲۸ بعد از ظهر به وقت تهران

گزارشی از بازیکنان خارجی در لیگ برتر ایران

پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی فوتبال ایران بسته شد و تیم‌های حاضر در لیگ برتر، درگیر مسابقات فشرده خود شدند. در تعطیلات نیم‌فصل، خریدها و جابه‌جایی‌های متعددی صورت گرفت و چند بازیکن خارجی جذب تیم‌ها شدند و چند نفری هم فوتبال ما را ترک کردند.

https://www.dw.com/image/15810261_303.jpg

با نقل‌وانتقالات صورت‌گرفته و با در نظر نگرفتن آیاندا پاتوسی، هافبک آفریقایی استقلال که مجوز بازی تا به این لحظه نگرفته و لی هری‌اروین، مهاجم اسکاتلندی تراکتورسازی که به‌رغم داشتن قرارداد، مدت‌هاست در تمرینات تراکتور حاضر نشده؛ ۲۹ بازیکن خارجی در لیگ برتر عضویت دارند.

چهار آسیایی، هشت آفریقایی، هشت بازیکن از آمریکای جنوبی و ۹ اروپایی گرد هم آمده‌اند تا به لیگ برتر ایران رونق ببخشند و کیفیت آن را بالا ببرند.

بین بازیکنان خارجی حاضر در نیم‌فصل دوم لیگ هجدهم، برزیلی‌ها گوی سبقت را ربوده‌اند؛ هشت بازیکن از این کشور در لیگ حضور خواهد داشت. در عین تعجب کشور گرجستان با چهار نماینده در رده دوم قرار گرفته است. عراق، کرواسی و نیجریه دو نماینده دارند و کشورهای گینه‌بیسائو، مالی، گینه، ژاپن، ایرلند، مجارستان، غنا، مونته‌نگرو، کامرون، قرقیزستان و سنگال هم یک بازیکن در لیگ برتر ایران دارند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *