پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۸ قبل از ظهر به وقت تهران

کشف یک تن و ۱۱۵ کیلو گرم انواع موادمخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یک تن و ۱۱۵ کیلو گرم انواع موادمخدر با هلاکت یک قاچاقچی مسلح و دستگیری سه نفر در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کشف شد.

www.dustaan.com-کشف یک تن و ۱۱۵ کیلو گرم انواع موادمخدر در سیستان و بلوچستان

کشف یک تن و ۱۱۵ کیلو گرم انواع موادمخدر در سیستان و بلوچستان

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار محمد قنبری روز شنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان از قصد قاچاقچیان برای انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از مرزهای جنوب شرقی به استان های همجوار مطلع شدند.

وی افزود: پس از هفته ها تلاش و اقدامات شبانه روزی، بامداد امروز (پنجم اسفند) ۲ دستگاه خودرو متعلق به اعضای این باند در مسیرهای فرعی زاهدان شناسایی شده و به طور نامحسوس تحت کنترل قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح پس از ورود به کمین یگان های عملیاتی پلیس به صورت مسلحانه با آنان درگیر شده و پس از گذشت یک ساعت از درگیری، یک قاچاقچی به هلاکت رسید و سه سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروهای به جا مانده از قاچاقچیان یک تن و ۱۱۵ کیلو موادمخدر شامل ۳۳۱ کیلو گرم مرفین، ۱۰۰ کیلو گرم هروئین، ۴۳ کیلوگرم کراک، ۶ کیلو گرم شیشه، ۲۲۹ کیلو گرم حشیش و ۴۰۶ کیلو گرم تریاک به همراه ۲ قبضه سلاح کلاش و مهمات مربوطه را کشف کردند.

وی خاطرنشان کرد: امروز با اشراف اطلاعاتی پلیس هیچ نقطه امنی برای سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت در سیستان و بلوچستان وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، سیستان و بلوچستان پیشرو ترین استان در جهان از لحاظ مبارزه با مواد مخدر به عنوان یک دیو خانمان سوز است.

این استان با وسعتی حدود ۱۸۷ هزار و ۵۰۲ کیلومتر مربع (معادل ۵/۱۱درصد مساحت کشور) افزون بر ۱۱۰۰ کیلومتر مرز زمینی با افغانستان و پاکستان دارد.

 

 

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *