پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۲ بعد از ظهر به وقت تهران

کدام نماینده از وزارت نفت حقوق نجومی دریافت می‌ کند؟

اداره کل روابط عمومی وزارت نفت: بالاترین رقم پرداختی ناخالص به نمایندگانی که کارمند نفت هستند، مربوط به آقای هدایت‌الله خادمی نماینده مردم ایذه است که آخرین رقم دریافتی ناخالص ایشان بالغ بر ۲۷ میلیون تومان در ماه بوده است.

www.dustaan.com-کدام نماینده از وزارت نفت حقوق نجومی دریافت می‌ کند؟

اضافه می‌کند ایشان از تاریخ یکم مهرماه سال ۱۳۸۷ از یک واحد مسکونی متعلق به شرکت نفت در برج ASP تهران به وسعت ۲۹۰ مترمربع به عنوان خانه سازمانی استفاده می‌کرده که پس از فشار و اصرار وزارت نفت، سرانجام در تاریخ یکم اسفندماه ۱۳۹۶ این واحد سازمانی را پس از قریب به ۱۰ سال تخلیه می‌نمایند. این در حالی است که مجلس محترم شورای اسلامی از طریق واگذاری واحد مسکونی یا پرداخت هزینه مسکن برای تامین مسکن نمایندگان محترم در صورت تقاضا اقدام می‌‌نماید.

باوجود این‌که آقای خادمی خود بالاترین حقوق را میان نمایندگان محترم مجلس دریافت کرده است حتی در مورد خود ایشان نیز ذکر ارقام ۳۰۰ تا ۵۰۰ درصد اضافه دریافت حقوق، اغراق‌آمیز است چه رسد به دیگر افراد.

از آغاز تشکیل دولت یازدهم تاکنون تنها ۸ نفر از نمایندگان شامل نمایندگان ادوار به این وزارتخانه انتقال یافته‌اند که ۶ نفر از ایشان هم‌اکنون به عنوان نماینده مردم در مجلس حضور دارند

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *