پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۰ بعد از ظهر به وقت تهران

چه کسی جایگزین گرشاسبی در پرسپولیس می شود؟

http://www.varzesh11.com/images/news/mehdi-mohammad-nabi-33363.jpg

مهدی محمد نبی یکی از گزینه های محبوب پرسپولیسی ها برای جانشینی گرشاسبی است. اما سرخ پوشان چگونه از او حمایت می کنند؟

در شرایطی که هر روز موعد رفتن حمیدرضا گرشاسبی از پرسپولیس نزدیک و نزدیک تر می شود، بحث جانشینی او هم قوت می گیرد. از یک سو بحث واگذاری تیم ها قوت گرفته و وزیر را می خواهند برایش استیضاح کنند و حتی تیم علی پروین و پیشکسوتان باز پیش افتاده اند تا با خریدن سهام مالک باشگاه باشند. از سوی دیگر هم برانکو و سید جلال با تحصن تیم، پیام مهمی به گرشاسبی دادند که از دست یکسری نزدیکانشان شاکی هستند.

در این شرایط که گرشاسبی با قانون منع به کارگیری بازنشستگی باید ۱۵ آذر از این تیم برود، پرسش این است که چه کسی جایش را می گیرد. پرسشی که حالا پاسخ آن به واقعیت نزدیک تر شده است؛ مهدی محمد نبی دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال.

او که پیشتر هم نایب رئیس پرسپولیس بوده و با تیم عابدینی و رفقا هم رفاقتی قدیمی دارد.

نبی اما منتقدان بسیاری دارد و تا اسمش مطرح شد برایش گارد گرفتند و پرونده های قبلی اش در فدراسیون را منتقدانش مطرح کردند.

حتی گروهی به واسطه ای که این روزها می کوشد نبی را بیاورد اشاره کردند که قبلا در استقلال بوده و از این حرف ها ولی حالا برانکو کاری کرده که انگار شانس آمدن نبی را پررنگ تر نشان می دهد. او پوستر همایشی فوتبالی را تبلیغ کرده که اسپانسر برگزاری اش مجموعه فعلی مهدی محمد نبی است و این یعنی یک پالس مثبت برای مدیر آینده تیم.

اگرچه از شب گذشته جبهه جدیدی درباره احتمال مدیریت افشین پرسپولیس به راه افتاده است.

مردی که تا چند روز قبل با محرومیت ۵ ساله مواجه بود و حالا تبرئه شده و می گویند مدیر قرمزها می شود!/خبرانلاین

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *