پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۲ بعد از ظهر به وقت تهران

چه کسی جانشین رونالدو در رئال مادرید می شود؟

بعد از جدایی رونالدو از رئال مادرید باید دید رئیس باشگاه که سیاست کهکشانی هم دارد کدام بازیکن را برای جانشینی او انتخاب می‏‎کند.

https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1395/10/18/139510181556292779642254.jpg

به گزارش مهر، تیم فوتبال بارسلونا بعد از گذشت یک سال از جدایی نیمار از تیم نتوانسته جایگزین این بازیکن را پیدا کند. حالا و بعد از جدایی رونالدو از رئال شرایطی مشابه برای این تیم به وجود آمده و باید دید تیم مادریدی چطور این مشکل را حل خواهد کرد.

شاید حتی جدایی رونالدو از رئال با جدایی نیمار از بارسلونا قابل مقایسه هم نباشد. ستاره پرتغالی توانسته در ۴۳۸ بازی برای این تیم ۴۵۰ گل بزند، به همین دلیل است که سخت است بازیکنی پیدا شود تا بتواند این آمار را ارائه دهد.

حالا دغدغه پرس رئیس باشگاه مادریدی پیدا کردن جانشینی برای رونالدو است. پرس هنوز سیاست کهکشانی‌‏اش را دارد و از پرداخت پول هنگفت برای خرید بازیکن ترسی ندارد. اما گزینه‎های زیادی برای پر کردن جای رونالدو وجود ندارند. تنها بازیکن در دنیا که در سطح رونالدو است، مسی است که در بارسلونا محدودیت دارد و اهل ترک کردن تیم کاتالانی نیست.

گزینه‎های دیگر نیمار و کیلیان امباپه هستند، اما تیم اسپانیایی بیانیه‏‎ای منتشر کرده و مدعی شده هیچ یک از این دو بازیکن را نمی‎خواهد. ادن آزار دیگر بازیکنی بود که نامش مطرح بود و به رئال نسبت داده می‌‏شد. او هنوز هم یکی از گزینه‌ها است. البته که بعید است چلسی به راحتی او را از دست بدهد.

هری کین دیگر بازیکنی است که به رئال نسبت داده می‏‎شود، اما او مطمئنا در این تابستان به رئال نخواهد آمد. اما از آنجایی که رئال با باشگاه تاتنهام رابطه خوبی دارد و قبلا هم گرت بیل و لوکا مودریچ را از این تیم به خدمت گرفته، بعید نیست باز هم موفق شود بازیکن ستاره این تیم را جذب کند.

آخرین گزینه رئال هم روبرت لواندوفسکی است که بعید است حتی در صورت رضایت دادن بایرن برای فروش او، بتواند جای خالی رونالدو را در رئال پر کند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *