پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۵ بعد از ظهر به وقت تهران

پیروزی پیکان بعد از ۱۰ هفته!/ فولاد ۰ – ۰ استقلال خوزستان

تیم فوتبال پیکان بعد از ۱۰ هفته موفق شد در لیگ برتر به پیروزی برسد در دیگر دیدار تیم های فولاد و استقلال هم در دربی خوزستان به تساوی بدون گل رسیدند.

اخبار,اخبار ورزشی,لیگ برتر فوتبال

پیروزی پیکان بعد از ۱۰ هفته!/ فولاد ۰ – ۰ استقلال خوزستان

به گزارش مهر، هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال امروز جمعه با برگزاری چند دیدار پیگیری شد. پیکان از ساعت ۱۵ در خانه خود به مصاف سیاه جامگان رفت و توانست با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی برسد.

برای پیکان محمد صادق بارانی (۳۸) و کنت ایکه چوکو (۵۱) گلزنی کردند و تک گل سیاه جامگان را هم حمیدرضا علی عسگر (۷۴ – پنالتی) به ثمر رساند. کنت ایکه چوکو بازیکن پیکان در دقیقه ۶۴ از زمین بازی اخراج شد تا پیکان ۱۰ نفره شود.

پیکان با این برد ۳۲ امتیازی شد و به رده هفتم جدول رسید. سیاه جامگان هم با ۱۵ امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

پیکان بعد از ۱۰ هفته موفق شد به روند نبردن‌های خود پایان بدهد. آخرین دیداری که پیکان در آن پیروز شده بود در هفته یازدهم و برابر سپاهان به دست آمده بود. (دیدار پیکان و فولاد خوزستان در هفته بیستم برگزار نشده است)

در دیگر بازی همزمان امروز تیم های فولاد و استقلال خوزستان در دربی این شهر به مصاف هم رفتند که این بازی هم با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت. فولاد با این تساوی ۳۷ امتیازی شد و به خاطر اختلاف گل کمتر نسبت به ذوب آهن و با یک بازی کمتر در رده سوم جدول جای گرفت.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *