پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۲ بعد از ظهر به وقت تهران

پشت پرده جنایت آتشین در پارک جنوب پایتخت

راز جنایت آتشین در پارک کودک “خلیج فارس” تهران در تجسس های پلیسی فاش شد.

روز ۱۰ تیر امسال پلیس ۱۱۰ تهران در جریان سرنوشت وحشتناک پسر ۳۰ ساله ای با نام شاهد قرار گرفت و خیلی زود تیمی از تجسس کلانتری  ۱۷۹ خلیج وارد عمل شدند.
در تحقیقات میدانی پسری به نام «محسن»  که شاهد جنایت بود رازگشایی کرد. پسر وحشت زده به تیم پلیسی گفت : ساعت ۱۲ ظهر بود که با شاهد در پارک کودک نشسته بودیم که«سعید و شادمهر»  از دوستان مان به سمت ما آمدند ، سعید انگار با شاهد اختلافی داشت آن ها با هم بگو مگو کردند.
سعید می گفت زود باش پولم را بده الان یک هفته است که مرتب امروز و فردا می کنی و شاهد از او فرصت می خواست همزمان با این درگیری شادمهر ناگهان از کیسه پلاستیکی که در دست داشت یک شیشه نوشابه پر از بنزین را به سعید داد و او هم بلافاصله روی شاهد ریخت و فندک را روشن کرد و شاهد را به آتش کشید و فرار کردند. با این ادعا و سرنخ؛ بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران دستگیری دو جوان آتش افروز را در دستور کار قرار داد تا این که هردو فراری ۱۱ تیرماه دستگیر شدند.
سعید و شادمهر با داستان سرایی ادعا کردند شاهد در حال مصرف مواد مخدر بوده که چنین اتفاقی رخ داده است.
مرگ شاهد
شاهد روز ۱۶ تیرماه  به علت سوختگی شدید ۵۰ درصدی روی تخت بیمارستان از پا درآمد و با ورود پرونده به مرحله جنایی تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای رازگشایی وارد عمل شدند.
اعتراف
روز۱۱ شهریور ماه سعید و شادمهر بعد از دروغ پردازی های زیادی اقرار کردند.سعید گفت: یک هفته قبل از این اتفاق من یک گوشی موبایل دو میلیون تومانی به شاهد فروختم و قرار شد ظرف چندروز پول بدهد اما او شانه خالی می کرد برای این که زهر چشمی از شاهد بگیرم ، روز حادثه به محسن گفتم تا یک بطری شیشه نوشابه پر از بنزین تهیه کند و با مقتول تماس گرفتم و نزدش رفتم بعد دعوای مان بالا گرفت و تنها به دلیل زهر چشم گرفتن دست به چنین اقدامی زدم.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *