پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۰ بعد از ظهر به وقت تهران

پسر جوان برای فرار از شهادت دادن در پرونده درگیری، مرتکب قتل شد!

پسر جوان برای فرار از شهادت دادن در پرونده درگیری، مرتکب قتل شد. پرونده این جنایت برای رسیدگی به دادگاه کیفری تهران فرستاده شد.

پسر جوان برای فرار از شهادت دادن در پرونده درگیری، مرتکب قتل شد!

به گزارش خبرنگار جام‌جم، فرشید ۳۰ ساله متهم است شامگاه بیست و چهارم اردیبهشت سال گذشته، در جریان درگیری خیابانی در محله دخانیات تهران، پسر جوانی را با دو ضربه چاقو که به گردن و سینه وی زده، به قتل رسانده است. سه نفر از دوستان وی که در آن دعوا شرکت داشتند دستگیر و با اعتراف آنها فرشید تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و  بعد از چند روز بازداشت و با بازسازی صحنه قتل روانه زندان شد.
همدستان وی با سپردن وثیقه تا روز دادگاه از زندان آزاد شدند، اما فرشید به خاطر قتلی که انجام داده بود، همچنان در زندان مانده بود. او با گذشت ۱۴ ماه از این جنایت، برای شرکت در آخرین جلسه تحقیقات قضایی از زندان نزد مصطفی واحدی، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران  منتقل شد و با اعتراف به قتل پسر جوان گفت: نمی‌خواستم او کشته شود و ناخواسته باعث مرگ او شدم.
چند روز قبل از درگیری ناخواسته، همراه دوستانم به یکی از بوستان‌های محل رفته بودیم. در آنجا مقتول و دوستانش با چند پسر جوان به خاطر چشم تو چشم شدن درگیر شدند و کارشان به زد و خورد کشیده شد. من و دوستانم سعی کردیم آنها را از هم جدا کنیم که نشد و طرفین درگیری بعد از آن‌که فهمیدند خودروی گشت پلیس در حال نزدیک شدن به محل است، فرار کرده و رفتند. شب جنایت با دوستانم در خیابان بودیم که مقتول و دوستانش را به طور اتفاقی در خیابان دیدیم. او نزدم آمد و گفت شما همان فردی هستی که شب دعوا در پارک، ما را دیدید. قصد شکایت از مهاجمان آن شب را داریم و از من خواست همراه او به کلانتری رفته و شهادت دهم که دعوا را دیده‌ام.
متهم به قتل گفت: نمی‌خواستم با شهادت دادن به دردسر بیفتم، اما دست‌بردار نبود و همین باعث درگیری شد. برای ترساندن او به طرفش چاقو انداختم که باعث زخمی شدنش شد. پسر جوان در بیمارستان فوت کرد و من به اتهام قتل دستگیر شدم.
با توجه به درخواست قصاص اولیای دم، پرونده با صدور کیفرخواست برای محاکمه به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *