پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۴ بعد از ظهر به وقت تهران

پرسپولیس این فصل هم مدعی قهرمانی است

چه کسی فکرش را می‌کرد که عیسی آل‌کثیر فقط شش بازی برای رسیدن به محبوبیتی بزرگ، فاصله داشته باشد؟ او از صنعت‌نفت آبادان آمد و پیراهن سرخ را به تن کرد. شاید در بازی اول که دیدار رفت مقابل التعاون عربستان بود، چندان خوب عمل نکرد، اما خیلی زود سوار بر کار شد و مهره‌ای بدون جانشین برای پرسپولیس لقب گرفت. بازیکنی که خیلی‌ها در مورد درخشش او با پیراهن پرسپولیس شک و تردید به دل راه می‌دادند، حالا پاسخ اعتماد مربیان و حامیانش را داد. با عیسی برای دقایقی گپ زدیم که می‌خوانید:

 

پرسپولیس این فصل هم مدعی قهرمانی است

حرف‌هایی که در برنامه فوتبال برتر به زبان آوردی، به دل مردم نشست. بازتاب خاصی هم برای خودت داشت؟
مردم ایران همیشه به من لطف دارند. خیلی‌ها از من بابت آن صحبت‌ها تشکر کردند اما این وظیفه من بود که از مردم کشورمان بابت آن حجم حمایت‌ها، تقدیر و تشکر کنم.
 البته شادی گل تو هم حسابی سر و صدا کرد!
بله، نمی‌دانم با چه زبانی از مردم تشکر کنم. ما مردم مهربانی داریم که باید بیشتر از اینها قدرشان را بدانیم. عکس‌های زیادی دیدم که خیلی‌ها شادی گل من را تکرار کردند تا از من و پرسپولیس حمایت کنند. از همه آنها ممنونم. باید از همشهری‌هایم تشکر ویژه‌ای داشته باشم. آنها برای من سنگ تمام گذاشتند و دعا می‌کنم فرصتی به دست بیاورم تا با بازی‌های خوب، جواب محبت‌شان را بدهم.
 وضعیت مصدومیتت چطور است؟
خدا را شکر وضعیت بهتری دارم. این مدت که تمرینات تعطیل بود، موفق شدم مراحل درمانی را طی کنم و به هر حال، استراحت هم تاثیر خودش را می‌گذارد. درد کمتری دارم و فکر می‌کنم در هفته آینده به بهترین شرایط ممکن برسم.
 هنوز هم پرسپولیسی‌ها نگران محرومیت تو هستند. اتفاق تازه‌ای رخ داده؟
مدیران باشگاه پرسپولیس مدارک لازم را برای دفاعیه آماده کرده‌اند. من هم مسائلی که باید عنوان می‌شد را در دفاعیه خودم نوشتم. حقیقتش را بخواهید، من ندانسته این شادی گل را انجام دادم و فقط به خاطر شادی برادرزاده‌ام بود، وگرنه اصلا به ذهنم هم نمی‌رسید بخواهم کسی را آزار بدهم یا مورد تمسخر قرار بدهم.
به همین علت است که می‌گویم رای علیه من سوء‌تفاهم بود. حالا هم امیدوارم بتوانیم در کنفدراسیون فوتبال آسیا به خوبی دفاع کنیم تا محرومیتم برداشته شود. این موضوع برایم بسیار مهم است که مسوولان کنفدراسیون فوتبال آسیا بدانند هیچ قصد و غرضی نداشتم و اصلا دنبال مسائلی مثل نژادپرستی هم نبودم. فقط همین را متوجه شوند، برای من کافی است و می‌دانم با مدارک و دفاعیاتی که داریم، می‌توانیم پیروز پرونده شویم.
 و اگر این اتفاق رخ بدهد؟
با روحیه و انگیزه‌ای فراوان برمی‌گردم و در خدمت پرسپولیس هستم. آرزو می‌کنم این محرومیت که اصلا حق من نبود هر چه زودتر بخشیده شود تا بتوانم در فینال لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس گلزنی کنم و جواب حمایت هواداران را بدهم. متاسفانه در قطر، فرصتی برای صحبت کردن و ارسال دفاعیات بیشتر نبود. من مطمئن هستم مدیران باشگاه پیگیر کارم خواهند بود و انشاا… این مشکل هر چه زودتر حل ‌ شود تا بتوانم هم در لیگ ایران بازی کنم و هم در فینال لیگ قهرمانان با پیراهن پرسپولیس به میدان بروم. یکبار دیگر از همین رسانه از کسانی که بابت شادی گل من ناراحت شده‌اند، عذرخواهی می‌کنم و همه آنها باید بدانند که من هیچ قصدی برای ناراحت کردن دیگران نداشتم.
 چه فرمولی در میان بود که توانستی به سرعت در ترکیب اصلی پرسپولیس جا بیفتی؟
همان طور که یحیی گل‌محمدی هم گفت، جو پرسپولیس بسیار حرفه‌ای و عالی است. به همین خاطر، نه تنها من، بلکه هر بازیکن دیگری هم به جمع‌مان اضافه شود، به سرعت می‌تواند جای خود را پیدا کند. بزرگترهای تیم واقعا بازیکنان را به خوبی حمایت می‌کنند و کادرفنی هم وظایف را به صورت برنامه‌ریزی شده بر دوش بازیکنان می‌گذارد. در این شرایط، همه جای پیشرفت دارند. من هم عاشق پرسپولیس بودم و می‌دانستم اگر به این تیم اضافه شوم، توانایی آن را دارم که خیلی زود جایگاه خودم را پیدا کنم. صمیمیت و رفاقتی که داخل تیم‌مان وجود دارد، شاید در کمتر تیمی دیده شود به همین خاطر، من به همراه سایر بازیکنان جدید توانستیم در تیم جدید خیلی زود خودمان را پیدا کنیم.
 به نظرت آینده پرسپولیس در فصل بیستم چطور رقم می‌خورد؟
همه بازیکنان ما انرژی و پتانسیل بالایی دارند تا خودشان را به اثبات برسانند و بهترین عملکرد ممکن را در زمین بازی نشان بدهند. با این پتانسیلی که تیم ما دارد، بدون‌شک می‌توانیم یک فصل بسیار خوب را پشت سر بگذاریم و باز هم مدعی اصلی قهرمانی در لیگ باشیم. در چهار سال گذشته، پرسپولیس با همین شرایط جام قهرمانی را از آن خود کرده و باید تلاش کنیم تا بار دیگر این اتفاق رخ بدهد. گل‌محمدی و همکارانش بسیار بادانش هستند و حتما برای رساندن پرسپولیس به قهرمانی‌های بیشتر، برنامه‌ریزی می‌کنند. ما هم که بازیکن هستیم و با تدابیر کادرفنی به دنبال کسب قهرمانی می‌رویم.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *