پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۱ بعد از ظهر به وقت تهران

وعده معاون سیما درباره یک برنامه‌ فوتبالی +عکس

معاون سیمای رسانه ملی با حضور در پشت صحنه آخرین ویژه برنامه جام جهانی «۲۰۱۸» این نوید را داد با برنامه‌ای فوتبالی در آخرین ماه‌های سال به استقبال جام ملت‌های آسیا خواهیم رفت.

خبرگزاری تسنیم: مرتضی میرباقری معاون سیما با قدردانی از تهیه‌کننده و دیگر عوامل تیم برنامه‌ساز تاکید کرد: این برنامه با قریب به ۵۰ میلیون بیننده مستمر رکوردی بی‌نظیر داشت و توانست رضایت ٩۴ درصد مخاطبان را نیز جلب کند.

وی با اشاره به ارسال حدود ۴۰۰ میلیون پیامک به این برنامه در مدت یک ماه پخش، وجود این آمار را حاکی از همراه بودن مردم با رسانه ملی دانست.

معاون سیما به بینندگان فوتبال این نوید را داد تا جام ملت‌های آسیا در آخرین ماه‌های سال میهمان خانه‌های مردم شود.

وی با اشاره به اینکه علیرغم بازی غیرتمندانه بازیکنانمان، اما تیم ملی از صعود به مرحله بالاتر ناکام ماند، ادامه داد: فوتبال می‌تواند انسجام بی نظیری در میان همگان ایجاد کند و هرگونه هزینه‌ای در این مسیر نتایج مثبتی به همراه دارد.

میرباقری ابراز امیدواری کرد تا در مسابقات ۲۰۲۲ جام جهانی تیم ملی ایران بتواند به مرحله بعدی صعود کند.

برنامه ۲۰۱۸ در آخرین روز کاری با حضور میرباقری معاون سیمای جمهوری اسلامی و فروغی مدیر شبکه سه سیما

عادل فردوسی پور نیز در حاشیه این بازدید با قدردانی از تلاش همکاران خود و حمایت مدیران سیما تأکید کرد: ماراتن سختی را پشت سرگذاشتیم و به حمایت مردم از برنامه می‌بالیم.

تعارف فرودسی پور به معاون سیما برای خوردن قووتوی کرمانی (قاووت) از حاشیه‌های این بازدید بود که میرباقری دست فردوسی پور را رد نکرد و با خوردن قوتو از استودیو خارج شد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *