پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۳ قبل از ظهر به وقت تهران

وحشت مردم از تبلیغات عجیب و غریب «به وقت شام»!

تبلیغات عجیب و غریب فیلم «به وقت شام» ساخته ابراهیم حاتمی کیا که دیشب در پردیس کوروش برگزار شد، حاشیه ساز شد.

https://video.didestan.com/v1/image/15257076586836989-thumbnail-4.jpg

آخرین خبر: دیشب اکران مردمی فیلم به وقت شام با حضور بازیگر عرب این فیلم “جوزف سلامه” که در ایران به نام کاراکتر “چطوری ایرانی” معروف شده است، برگزار شد. تیم تبلیغاتی این فیلم عده‌ای را با گریم به وقت شام با اسب و اسلحه به پردیس کوروش آوردند. همچنین تعدادی افراد دیگر با لباس و اسلحه داعشی‌ها با حالتی رعب انگیز وارد پردیس شدند. این اتفاق باعث ترس و وحشت بعضی از افراد حاضر در سینما و بطور خاص کودکان شد.
این اتفاق اعتراضات و انتقادات تند مردم را به ابراهیم حاتمی کیا در بر داشت. حاتمی کیا در جواب اعتراضات اعلام کرد که اطلاعی از انجام این عمل تبلیغاتی نداشته است و با ورود به سالن متوجه این مسئله شده است.

این اتفاقات در میان هنرمندان و دست اندرکاران این فیلم نیز واکنش‌های متفاوتی را به دنبال داشت. ارشا اقدسی مدیر صحنه‌های بدلکاری فیلم به وقت شام نسبت به این اقدام انتقاد کرد و گفت: هر موضوعی مناسب تبلیغات نیست و این کار‌ها گل به خودی است.

هاشم بافقی کارگردان برنامه “از لاک جیغ تا خدا” که در در تبلیغات روز گذشته «به وقت شام» نقش اصلی را بر عهده داشت نیز در پاسخ به منتقدین نمایش تبلیغاتی دیشب در اینستاگرامش نوشت:
“بعضیا نقد میکنند، ولی بعضیا حرف مفت میزنن.

حالا، چون داعش بود بد بود؟
وقتی حتی سواد روشنفکری هم ندارید فازشو برندارید در تمام دنیا نمایش خیابانی رو میشناسن و اتفاقا من تو این سبک نمایش ادعا دارمو داشتم و قشنگیش همینه ک. تا میتونه باور پذیر باشه.

اکثر مردمی که در صحنه بودن لذت بردن لطفا کاسه‌های داغتر از آش با تیریپ روشنفکری نقد نکنن.
دییدم بعضی پیجا دارن عقده گشایی میکنن به اسم مردم خواستم بگم برن یکم دنیارو بگردن ببینن همه جای دنیا مخصوصا همونجا‌هایی ک. آقایون براش سردست میشکونن این سبک نمایش وجود داره.
یهو همه نگران زنان حامله نشید بلندگوی کوروش بار‌ها اعلام کرد ک. قراره اتفاقی بیافته و نمایشه و از طرفی اورژانس آماده بود و از طرفی از بدو ورود با حمایت حراست برج معلوم بود نمایشه.
هیچ کسم حالش بد نشد.
جالبه اونا ک. معترضن اصلا نبودن. “

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *