سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۳ بعد از ظهر به وقت تهران

هدیه رهبر انقلاب به یک شاعر +تصاویر

همزمان با شب میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام)، جمعی از اهالی فرهنگ، استادان شعر و ادب فارسی و شاعران جوان و پیشکسوت کشور طبق سنت هرساله با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

خبرگزاری فارس : یکی از شاعران حضر در این مراسم که توانست با رهبر انقلاب به طور جداگانه صحبت کند، محمدمهدی عبدالهی بود. او در یادداشتی به حاشیه‌های این دیدار پرداخته است.

 

اللهم رب شهر رمضان الذى انزلت فیه القرآن

بار دیگر توفیق شد تا در شب میلاد با سعادت کریم اهل بیت مهمان بیت رهبرى معظم انقلاب مدظله العالى باشیم.
مثل همیشه قبل از اقامه نماز مغرب و عشاء محضر امین شعر انقلاب رسیدم و بعد از سلام و احوالپرسى کتاب خود و همچنین اشعار جدید پیرامون مسائل روز را تقدیم ایشان کردم و معظم له تورقى فرمودند: و از اینکه موضع گیرى در مورد مسائل روز بود بنده را مورد تشویق قرار دادند و فرمودند: خیلى خوب، همین را ادامه دهید.

 

سپس شعرى در مورد مدافعان حرم را برایشان قرائت کردم و معظم له مانند پدرى مهربان مثل همیشه فرمودند: طیب الله انفاسکم خیلى خوب.
مجموعه‌هاى شعر جدید برادر بسیار بزرگوارم «حجت الاسلام محمدحسین انصارى نژاد» که به دلیل کسالت نتوانستند در جلسه حاضر باشند را تقدیمشان کردم و از بنده حال ایشان را جویا شدند و فرمودند: به ایشان سلام برسانید.

 

اتفاق خجسته‌اى بود و بعد از شرفیابى انگشتر عقیق به بنده هدیه دادند و جالب‌تر اینکه مصادف با تولد بنده شده بود و قطعا بهترین و بى نظیرترین هدیه عمرم را در شب تولدم در بیت معزز رهبرى از وجود نازنین ایشان دریافت کردم و بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء به امامت آیت الله خامنه اى حفظه الله مهمان سفره افطارى امین شعر انقلاب بودیم.
سپس به محل برگزارى جلسه رفتیم و حضرت آقا مثل همیشه قبل از شعرخوانى، سایه پدرى خود را بر سرمان افکندند و بار دیگر سلام و خوش و بشی داشتند
بعد از جلسه بار دیگر محضرشان شرفیاب شدم و انگشتر عقیق دیگرى را براى بنده تبرک کردند.
لحظه لحظه این دیدار مغتنم و فراموش نشدنى است و شاید به جرأت بتوان گفت: شیرین‌ترین دیدار سالانه معظم له همین دیدار شاعران و اساتید شعر با ایشان است.
ان شاءالله سایه پربرکت و پرمهر ایشان سال‌های سال بر سفره شعر انقلاب گسترده باشد و همچون شاگردانى کوچک در محضر ایشان درس پس دهیم و از بیانات حکیمانه امین شعر انقلاب کسب فیض نماییم.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *