سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۹:۴۲ قبل از ظهر به وقت تهران

نوزادی که داخل کیسه آب به دنیا آمد! +عکس

در پدیده های بسیار نادر و شگفت انگیز نوزادی درون کیسه آب مادرش به دنیا آمد، تولد این نوزاد تعجب پزشکان برزیلی را به همراه داشته است.

http://allworldreport.com/wp-content/uploads/2019/02/ccelebritiesfotoNINTCHDBPICT000468864739.jpg

در پدیده‌ای شگفت انگیز در دنیای پزشکی نوزادی به نام «Noah Valasco» اهل کشور بزریل داخل کیسه آب مادرش به دنیا آمد. مادر این نوزاد دچار زایمان زودرس شد و نوزاد در حالی که داخل کیسه آب مادر بود با شیوه جراحی سزارین به دنیا آمد؛ پزشکان با توجه به تولد زودهنگام این نوزاد تا عادی شدن وضعیت سلامت او را دربیمارستان نگه خواهند داشت.

به گفته محققان تولد نوزاد در حالی که داخل کیسه آب مادرش قرار داشته باشد در هر ۸۰ الی ۱۰۰ هزار تولد روی می‌دهد و البته سبب آسیب دیدن نوزاد یا مادر نمی‌شود. معمولاً برش جراحی سزارین سبب پاره شدن کیسه آب مادر می‌شود، اما در این مورد کیسه آب پاره نشده است و نوزاد درون آن به دنیا آمد.

زمانی که نوزاد درون کیسه آب مادر به دنیا می‌آید تیم پزشکی باید به سرعت با استفاده از یک سوزن روکش کیسه آب را در محل بینی کودک پاره کنند تا نوزاد بتواند نفس بکشد.

پس از آن به تدریج سایر بخش‌های کیسه آب از بدن نوزاد جدا می‌شود؛ در برخی فرهنگ‌ها تولد نوزاد به این شیوه نشان دهنده برکت و نیرو‌های فراطبیعی در آن فرد است.

۲/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *