چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۹ قبل از ظهر به وقت تهران

نام “ترامپ” از ساختمان‌ های لوکسش حذف می شود!

در پی شکایت تعداد زیادی از مستاجران خانه های لوکس ترامپ, قرار است نام این میلیاردر از سردر تمامی برج هایش جمع شود.

افتتاح هتل ترامپ در نزدیکی کاخ سفید

به گزارش  وبسایت روزنامه تلگراف، قرار است نام “ترامپ” از سه آپارتمان مسکونی که متعلق به “دونالد ترامپ،” رئیس جمهور منتخب انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست حذف شود. این اتفاق پس از آن رخ داد که صدها نفر از مستأجران آپارتمان های لوکس ترامپ با امضای دادخواستی اعلام کردند از اینکه در ساختمانی زندگی کنند که نام رئیس جمهور منتخبشان روی آن نوشته شده است، احساس خجالت می کنند.

 

در کل، از چند هفته پیش زمانی که اخبار مربوط به رسوایی ترامپ و اظهارات زشت و ناپسند وی در خصوص زنان منتشر شد، حدود ۶۰۰ نفر از مستأجران سه ساختمان مسکونی ترامپ در “ترامپ پلِیس” این دادخواست را امضا کرده اند.

 

مستأجران این آپارتمان ها روز گذشته متوجه شدند حروف طلایی رنگ بزرگ “ترامپ” که روی ساختمان های آنها قرار دارد تا چند روز آینده از دو طرف ساختمان برداشته می شود.

 

یکی از افرادی که حدود ۵ سال در یکی از ساختمان های ترامپ زندگی کرده بود، گفت: از اینکه نام ترامپ برداشته می شود، بسیار هیجان زده و خوشحالیم.

 

سخنگوی کمیته انتقال قدرت دونالد ترامپ روز گذشته در این خصوص اظهارنظری نکرد. اما در ماه اکتبر در گفتگو با نیویورک تایمز اعلام کرد: حذف نام ترامپ از روی ساختمان های وی باعث می شود این مکان ها به شدت ارزش خود را از دست بدهند.

 

ساکنان این ساختمان ها اعلام کردند نام ترامپ به زودی از روی این ساختمانها حذف می شود و آدرس خیابان هایی که این ساختمان ها در آن قرار دارند، جایگزین آن می شود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *