پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۱ بعد از ظهر به وقت تهران

نامه فیفا؛ سیرالئون حق بازی جلوی ایران را ندارد!

در حالی که تیم سیرالئون به ایران سفر کرده، خبر رسید احتمالا بازی فردا با تیم ملی برگزار نمی شود. پس از بررسی ها مشخص شد در داخل فدراسیون فوتبال این کشور اختلافات زیادی بر سر برگزاری مسابقه وجود دارد.

فیفا هم که فعلا سیرالئون را به خاطر دخالت دولت در فوتبال به رسمیت نمی شناسد، به فدراسیون فوتبال ایران نامه ای ارسال کرده که بازی فردا نباید برگزار شود؛ بدین ترتیب مسابقه لغو خواهد شد و ایران نمی تواند از سیرالئون میزبانی کند.

این در حالی است که فدراسیون فوتبال هزینه سفر تیم آفریقایی به تهران را داده است و آنها در حال حاضر در هتل المپیک به سر می برند./ خبرآنلاین

سایت رسمی فدراسیون فوتبال سیرالئون از برگزاری دیدار دوستانه با شاگردان کی روش خبر داد و نوشت: به طور قطع بازی ایران مقابل شاگردان تس کامارا برگزار خواهد شد!

سیرالئون در آزادی تمرین می‌کند

درحالی که در رسانه ها اعلام شده بود فدراسیون سیرالئون خبری از بازی این تیم با تیم ملی ایران ندارد، تیم ملی سیرالئون به منظور بازی دوستانه در ایران به‌سر می‌برد و امروز تمرینی در ورزشگاه آزادی خواهد داشت.

فردا دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران و سیرالئون در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. به همین منظور، این تیم آفریقایی از روز گذشته وارد تهران شده و تمرین سبکی را هم در کمپ تیم‌های ملی ایران برگزار کرد.

سرمربی سیرالئون: برای ایران مشکل ساز می‌شویم

تیم ملی فوتبال ایران سرمربی با تجربه و توانمندی دارد اما از بازیکنان بسیار جوان و با انگیزه‌ام الهام گرفته‌ام که می توانند برای تیم ایران مشکلاتی ایجاد کنند!

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *