سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۹ بعد از ظهر به وقت تهران

مهناز افشار در یک فیلم تمام استقلالی!

مهناز افشار بازیگر سینما به فیلم سینمایی «آبی به رنگ آسمان» پیوست| این فیلم با محوریت مرور تاریخ باشگاه استقلال است و این بازیگر هم به عنوان راوی در آن حضور دارد.

http://www.hidoctor.ir/wp-content/uploads/2017/02/%D9%85%D9%87%D9%86%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1-%D8%AA%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85.jpg

آبی به رنگ آسمان که در ابتدا ۴ فینال آسیا نام داشت، یک فیلم مستند بر اساس طرح، پژوهش و کارگردانی امیر رفیعی است که به تاریخ باشگاه فوتبال استقلال تهران از زمان تاسیس تا سال ۱۳۹۶ می پردازد و تولید و ساخت آن از پاییز ۱۳۹۵ آغاز شده است و کماکان نیز ادامه دارد.

متن این فیلم که علی فتح‌الله‌زاده مدیر عامل پیشین این باشگاه و امیر رفیعی سازنده من ناصر حجازی هستم… در آن به عنوان تهیه کننده حضور دارند را خشایار الوند نویسنده مطرح کشورمان نوشته است.

همایون ارشادی، سیامک انصاری، فرهاد اصلانی، حمیدرضا آذرنگ و رضا یزدانی نیز راویان این فیلم هستند که رضا یزدانی تیتراژ پایانی این اثر را خوانده است.

رضا تاری وردی(تدوین)، گشتاسب بحرینی و گشسب بانو بحرینی(موسیقی متن)، میثم نظیمی(مدیر تصویربرداری)، محمد مرتضایی(مدیر صدابرداری)، محمد خرمی نژاد(صدابردار استودیو)، نیاز افشین کیا(مجری طرح)، سعید اژدر(مدیر تولید)، شهاب کاظمی(مشاور تهیه کننده) و… از دیگر عوامل تولید و ساخت این مستند هستند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *