پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۳ بعد از ظهر به وقت تهران

مهرداد میناوند با شکایت کاپیتان استقلال فردا به دادگاه می‌ رود

مهرداد میناوند بازیکن پیشین تیم ملی و پرسپولیس، فردا(شنبه) ۲۴ شهریور با شکایت مهدی رحمتی دروازه‌بان و کاپیتان استقلال، دادگاهی می‌شود.

http://www.beytoote.com/images/stories/news/97/06/97-06-10ba1456.jpg

به گزارش تسنیم، بر اساس آنچه علیرضا مشهدی‌زاده وکیل مهدی رحمتی پیشتر اعلام کرده، دادگاه رسیدگی به شکایت رحمتی از میناوند در شعبه ۱۰۵۷ دادگاه کارکنان دولت ارسال برگزار می‌شود.

به‌گفته وکیل رحمتی، موکلش تحت عنوان اتهامی توهین از میناوند شکایت کرده است.

شهریور سال ۱۳۹۶ بود که مهرداد میناوند در یک برنامه زنده تلویزیونی اظهاراتی را درباره سیدمهدی رحمتی کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران مطرح کرد که این موضوع با واکنش رسمی باشگاه استقلال و شخص رحمتی همراه شد و ماجرا نیز بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشت و به‌دنبال آن، رحمتی با مراجعه به دادسرای فرهنگ و رسانه از میناوند شکایت کرد.

۲۷ مرداد ماه امسال نیز دادگاه رسیدگی به شکایت مهدی رحمتی از مسعود معینی عضو اسبق هیئت مدیره استقلال به اتهام نشراکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی و اضرار به غیر در شعبه ۱۰۶۰ مجتمع قضایی کارکنان دولت برگزار شد که دادگاه معینی را محکوم کرد.

تیر سال ۹۶، مسعود معینی، عضو پیشین هیات مدیره استقلال در رابطه با عملکرد مهدی رحمتی در استقلال و همچنین پولی که جدا از قراردادش از حامی مالی باشگاه گرفته، صحبت ‌هایی را مطرح کرد که دروازه‌بان استقلال به دلیل این اظهارات، علیه معینی اقامه دعوی کرد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *