پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۱ بعد از ظهر به وقت تهران

مهران غفوریان از پدر شدن تا مجری گری! +عکس

مهران غفوریان از تلاش خود برای روی آنتن بردن برنامه‌ای جدید در شبکه نسیم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمول یک؛ سیدعلی ضیاء عصر سه‌شنبه ۳۱ مرداد به مناسبت عید سعید قربان میزبان مهران غفوریان بود که سوم شهریور ۴۴ ساله می‌شود.

وی در ابتدا درباره مراحل درمان خود توضیح داد: مشغول درمان به شیوه سلول‌های بنیادی هستم که زمان بر هست، اما درمان قطعی می‌شود.

غفوریان در پاسخ به سوال ضیا درباره برنامه جدیدی که قرار است با اجرای غفوریان جایگزین خندوانه در شبکه نسیم شود، با ابراز تعجب از اینکه چطور خبر این برنامه به بیرون درز کرده، گفت: گفتگویی با آقای احسانی داشتیم. اول خاطره‌ای از ایشان بگویم که زمانی که زیر آسمان شهر را می‌ساختیم، مدیر شبکه سه بود. او عین تیم سازنده تا نصف شب می‌آمد و برای فیلمنامه و ضبط کنار ما بود.

 

این کمدین یادآور شد: درباره برنامه‌ای که بزودی اجرا خواهم کرد نیز اولاً بگویم خندوانه آنقدر در دل مردم جا باز کرده که جایگزینی نخواهد داشت. برنامه‌ای که من دارم در مدت زمانی که خندوانه روی آنتن نیست، پخش می‌شود.د

غفوریان ادامه داد: فعلا فقط خودم در این برنامه هستم و شاید بعد‌ها همکارانی اضافه شوند.

وی درباره ساخت سری چهارم زیر آسمان یک شهر گفت: مدت‌ها است قرار است یک فیلم سینمایی با متن بامزه‌ای از محمدرضا آرین بسازم که دو ماه آینده پیش تولید آن را به تهیه کنندگی علی سرتیپی شروع می‌کنیم؛ آن کار که تمام شود در خدمت همه هستم و زیر آسمان شهر را هم می‌سازم.

بازیگر ما همه با هم هستیم تاکید کرد: برای زیر آسمان شهر رضا عطاران چند جلسه به عنوان مشاور آمد، اما او مشغله زیادی در سینما دارد. امیدوارم به زودی به تلویزیون هم برگردد؛ چرا که مردم دوستش دارند. بعد از آن دیگر قراری با هم نداشتیم، اما آن زمان از او اجازه گرفتم که اسمش را به عنوان مشاور بیاورم و قبول کرد.

غفوریان با اعلام خبر پدر شدنش در آینده نزدیک گفت: احتمالا بچه مان دختر است. اگر پسر شود به اسم امیرعلی علاقه دارم و اگر دختر شود هم اسمش را می‌گذاریم خواهر امیرعلی! فعلا به اسم دختر فکر نکرده ایم. البته جنسیتش هرچه که باشد ما بچه دومی هم خواهیم داشت.

 

وی تصریح کرد: می‌گویند دختر غمخوار پدر و پسر عصای پیری است. بچه‌های حالا که عصای کامپیوتری هستند! می‌خواهم حرف مهمی بزنم. من زمانی که ۳۰ سالم شد، فهمیدم خیلی باید به پدر و مادرم خدمت کنم. پدرم که خیلی زود عمرش را به شما داد. نمی‌دانم چرا این احساس زودتر در من ایجاد نشد و زودتر نوکر پدر و مادرم نشدم. شاید بگوییم سفر با رفقا بیشتر بچسبد، اما هرچقدر بیشتر هوای پدر و مادرت را داشته باشی خدا به تو نزدیک‌تر است و هوایت را دارد.

غفوریان همچنین از فعالیتش در ورزش‌های رزمی در گذشته نام برد و در زمینه رشد کمدین‌ها گفت: تربیت کمدین کار خیلی سختی است و خندوانه دارد در این زمینه زحمت می‌کشد، کیفیت کارشان هم بالا است. من حال و حوصله این کار‌ها را ندارم و اگر جزو کسانی بودم که قرار است خنداننده تربیت کنم خیلی سخت می‌گیرم.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *