پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۶ بعد از ظهر به وقت تهران

مهدی پاکدل و سخت‌ ترین نقش دوران بازیگری اش! +عکس

مهدی پاکدل بازیگر ۳۷ ساله سینما و تلویزیون امسال به یک نقش متفاوت و بسیار سخت در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت.

“مهدی پاکدل” بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون امسال با فیلم سینمایی “چهارراه استانبول” نقشی متفاوت ایفا کرده و امیدوار است تا سیمرغ بلورین سی و ششمین جشنواره فیلم فجر را از آن خود نماید.

پاکدل نسبت به سال گذشته کم کارتر شده اما تیزر فیلم سینمایی “چهارراه استانبول” نشان می‌دهد که وی امسال فیلم بسیار سخت و پرحادثه ای را پشت سر گذاشته است.

وی سال گذشته فیلم مهم و خبرساز “ماجرای نیمروز” را در جشنواره داشت و به اذعان بسیاری از منتقدین بازی قابل قبولی را ارائه داد. “بن بست وثوق” نا دیگر اثری بود که پاکدل در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر داشت. فیلمی که به هیچ عنوان نه از سوی مخاطب و نه از سمت منتقدان پذیرفته نشد.

مهدی پاکدل و سخت‌ترین نقشی که تا به حال ایفا کرده است

مهدی پاکدل و سخت‌ ترین نقش دوران بازیگری اش!

مهدی پاکدل متولد ۱۰ تیر ۱۳۵۹ در اصفهان بازیگر ایرانی است. او بازیگری را در تئاتر آغاز کرد. شروع فعالیت سینمایی او در سال ۱۳۷۹ با بازی در فیلم آبی بود.

پاکدل در طول فعالیت هنری خود در عرصه سینما ۱۷ فیلم بازی کرد که مهم‌ترین را بدون شک باید “محمد رسول الله” ساخته مجید مجیدی دانست. “خانه کاغذی”، “دایره زنگی”، “آزادراه”، “شبانه” و “ماهی ها عاشق می‌شوند” از جمله آثاری هستند که پاکدل در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

وی یکی از پرکارترین بازیگران عرصه تئاتر محسوب می شود و شاید بیش از سینما به خاطر فعالیت تئاتری اش در میان هنرمندان محبوبیت دارد. پاکدل در بیش از بیست و یک اثر نمایشی به ایفای نقش پرداخته که آخرین آن پروژه کنسرت نمایش سی است.

وی امیدوار است امسال برای نخستین بار در ایفای نقش یکی از “آتشنشانان حادثه پلاسکو” بتواند سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد را از آن خود نماید.

“چهارراه استانبول” بدون شک یکی از جنجالی ترین فیلم های این دوره از جشنواره فیلم فجر خواهد بود. این فیلم با نگاهی متفاوت به حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو می پردازد. سوژه های جنجالی فیلم های کیایی باعث شده تا وی طرفداران فراوانی را در سینمای ایران از آن خود کند. فیلم هایی همچون “خط ویژه”، “عصر یخبندان” و “بارکد” از جمله همین آثار هستند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *