پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۸ بعد از ظهر به وقت تهران

مفتی مصری: مردان می توانند با فرزندان دختر خود ازدواج کنند!

در جند سال اخیر مفتی های سلفی به دادن فتواهای ابلهانه شهرت یافته اند. یک مفتی سلفی در مصر ازدواج مردان با فرزتدان دختر را حلال اعلام کرد.

مفتی سلفی مصری: مرد‌ها می‌توانند با دختران خود ازدواج کنند!به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی میل، مازن السرساوی، مفتی سلفی مصری، اعلام کرد ازدواج مردان با دخترانشان –در صورتی که این دختران فرزندان نامشروع آن‌ها باشند– بلامانع است. السرساوی با نقل قول از «محمد بن ادریس الشافعی»، یکی از علمای برجسته اهل سنت، مدعی شد فرزند دختر نامشروع به طور رسمی نسبتی با پدرش ندارد، بنابراین ازدواج این دو نیز منعی ندارد.

این مبلغ سلفی با انتشار یک ویدئو این ادعا را مطرح کرده است. این اظهارات السرساوی انتقادات فراوانی را به دنبال داشته است.

السرساوی که در دانشگاه مشهور الازهر مصر تدریس می‌کند، مدعی شده است زیرا شافعی اعلام کرده است دختران نامشرع یک مرد در واقع فرزندان آن مرد محسوب نمی‌شوند، بنابراین ازدواج میان آن‌ها مجاز است.

این ویدئو در سال ۲۰۱۲ میلادی ضبط شده است؛ اما انتشار مجدد آن در فضای مجازی در روزهای اخیر موجی از انتقادها را در پی داشته است.

مفتی مصری: مردان می توانند با فرزندان دختر خود ازدواج کنند!

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *