پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۴ بعد از ظهر به وقت تهران

«مستر بین» هم اسلحه به دست شد! +تصاویر

اولین مجموعه پوستر از فیلم سینمایی “جانی انگلیش بار دیگر ضربه می‌زند” توسط کمپانی سازنده این اثر منتشر شد.

“روآن اتکینسون” بازیگر سینمای هالیوود که شهرت جهانی خود را مدیون بازی در نقش “مستربین” کاراکتر کمدی مجموعه تلویزیونی با همین نام است، بار دیگر با فیلم “جانی انگلیش” به سینما‌ها باز خواهد گشت.

مجموعه فیلم‎های جانی انگلیش، در سال ۲۰۰۳ و با بازی روآن اتکینسون در نقش مامور مخفی بریتانیایی به نام جانی انگلیش آغاز شد.

کاراکتر جانی انگلیش به شدت از کاراکتر دلنواز، خوش‎پوش و ماهر جیمز باند فاصله دارد. فیلم اول در کنار حضور چهره‎هایی همچون ناتالی ایمبرولیا و جان مالکویچ، یک موفقیت تجاری بود، اما ساخت دنباله آن تا سال ۲۰۱۱ به انجام نرسید. فیلم دوم با عنوان “تولد دوباره جانی انگلیش” همراه با شیرین‎کاری‎های جاسوسی و شوخ‎طبعی بیشتری بود.

سومین فیلم این مجموعه، فیلم جانی انگلیش بار دیگر ضربه می‎زند می‎باشد. کارگردانی فیلم را دیوید کار برعهده دارد و همانند فیلم‎های قبلی، فیلمنامه آن توسط ویلیام دیویس قلم زده شده است. پس از غیبتش در فیلم دوم، بن میلر در نقش باو در این فیلم حضور دارد.

داستان فیلم بدین شرح است که یک هکر مرموز، هویت تمام مامور‌های مخفی بریتانیایی را آشکار می‎کند و همین، مقامات را مجبور می‎کند تا به جانی انگلیش و روش‌های قدیمی و ازکارافتاده‎اش برای گرفتن این تهدید تازه دیجیتالی روی بیاورند. دیگر بازیگران فیلم نیز، اما تامپسون در نقش نخست وزیر بریتانیا و اورگا کوریلنکو در نقش اوفلیا و جک لیسی است.//میزان

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *